| کد خبر: 236245 |

همزمان با پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات احداث خانه شهر؛

◄ یادمان شهدای شهر تهران در میدان امام خمینی(ره) نصب شد

عملیات نصب لوح های یادبود شهدای شهر تهران در میدان امام خمینی(ره) که از خردادماه سال جاری آغاز شده بود، به اتمام رسید.

تین نیوز

 عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در پروژه ساماندهی میدان امام خمینی(ره)، علاوه بر اجرای حدود ۷۵۰۰ مترمربع پیاده راه ارتباطی و سنگ فرش در محوطه میدان و نیز خیابان موسوم به پشت شهرداری، احداث یادمان شهدای شهر تهران در مرکز میدان و در محوطه ای به طول ۴۰۰ متر در دستور کار قرار داشت که در نهایت با نصب ۴۲۰ لوح مزین به اسامی شهدای شهر تهران به انجام رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی همچنین در تشریح روند احداث ساختمان خانه شهر(بلدیه) در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره)، از ادامه تلاش ها به منظور تکمیل نما و اجرای عملیات عمرانی در بخش های داخلی ساختمان خبر داد و گفت: در حالی که کار اجرای نما در ضلع غربی ساختمان خانه شهر به اتمام رسیده، در اضلاع جنوبی و شمالی رو به اتمام است و در بخش شرقی، سیمانکاری و اجرای آجر قزاقی طبق برنامه ادامه دارد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، سفت کاری دیوارهای داخلی در طبقه منفی یک و اجرای تاسیسات برقی، مکانیکی و لوله کشی آتش نشانی و همچنین شیب بندی، عایق کاری وکف سازی پشت بام از دیگر جبهه های کاری در حال اجرا در این پروژه است.

ساختمان خانه شهر با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران، در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیر بنای ۱۸۰۰۰ متر مربع در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است. خانه شهر مرحله اجرای عملیات سازه ای را پشت سر گذاشته و پیشرفت عملیات اجرایی آن به مرز ۶۵ درصد رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.