| کد خبر: 177429 |

شهردار منتخب تهران،

◄ توسعه حمل‌ونقل عمومی؛ اولویت اول شهردار تهران

برنامه‌ها به ترتیب اهمیت، اولویت و بضاعت شهر به اجرا گذاشته خواهد شد. اولین برنامه ما در شهرداری حمل‌ونقل است.

تین نیوز

شهردار منتخب تهران در اولین واکنش خود در ارتباط با مساله حمل‌ونقل، ترافیک و آلودگی هوا در این کلان‌شهر، گفت: شهر تهران از دو مشکل مزمن ترافیک و آلودگی رنج می‌برد که با توسعه حمل‌ونقل عمومی در پی کاهش آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیروز حناچی با تشکر از اعتماد شورای شهر به او، اظهار کرد: امیدوار هستم که شرمنده مردم و اعضای شورای  شهر نباشم.

وی در توضیح برنامه‌های خود برای مدت باقی‌مانده از دوره مدیریت شهری، افزود: برنامه‌های من همان برنامه‌هایی است که در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر به تفصیل آن‌ها را ارائه داده‌ام.

حناچی تصریح کرد: برنامه‌ها به ترتیب اهمیت، اولویت و بضاعت شهر به اجرا گذاشته خواهد شد. اولین برنامه ما در شهرداری حمل‌ونقل است.

شهردار منتخب تهران به این موضوع پرداخت که اولین برنامه‌ای که عملیاتی خواهد شد که هم از منظر شهروندان و هم از نگاه مسئولان دارای اهمیت بالائی است و ارزیابی‌ها نیز آن‌را تائید کرده است، توسعه و نوسازی حمل‌ونقل عمومی است.

وی با بیان این مطلب که تهران از دو مشکل مزمن رنج می‌برد، ابراز داشت: ترافیک و آلودگی هوا با توسعه حمل‌ونقل عمومی به تدریج کاهش پیدا می‌کند که امید می‌رود به خوبی به نتیجه برسد.

حناچی خاطرنشان کرد: توسعه و نوسازی حمل‌ونقل از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری در دوسال آینده است و بقیه برنامه‌های شهرداری مکمل خواهند بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.