| کد خبر: 237852 |

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی:

◄ در رعایت اصول ایمنی هیچ خطایی را نمی‌پذیریم

ایمنی مهم‌ترین اصل در امور اجرایی فرودگاه است و کلیه کارکنان مرتبط فرودگاهی ملزم به رعایت آن هستند و در این خصوص هیچ گونه خطایی را نمی‌پذیریم.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر رعایت ایمنی در سطوح پروازی گفت: ایمنی مهم‌ترین اصل در امور اجرایی فرودگاه است و کلیه کارکنان مرتبط فرودگاهی ملزم به رعایت آن هستند و در این خصوص هیچ گونه خطایی را نمی‌پذیریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه کمیته ایمنی باند فرودگاه بین المللی مشهد با حضور بهرام نژاد فرمانده پایگاه مقدم شکاری شهید حبیبی و دیگر اعضاء برگزار شد.

در این جلسه محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه بین المللی مشهد گفت: ایمنی مهم‌ترین اصل در امور اجرایی فرودگاه است و کلیه کارکنان مرتبط فرودگاهی ملزم به رعایت آن هستند و در این خصوص هیچ گونه خطایی را نمی‌پذیریم.

امانی بنی افزود: تحلیل تهدیدها و ارزیابی ریسک ها از مهم ترین وظایف این کارگروه است و باید اطلاعات مربوط به ایمنی باند در اختیار عوامل اجرایی قرار گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بهسازی باند فرودگاه مشهد از ابتدای سال آینده شروع و سیستم روشنایی جدید نیز  همزمان با بهسازی نصب خواهد شد.

 بهرام نژاد فرمانده پایگاه مقدم شکاری شهید حبیبی  نیز در این جلسه ضمن تشکر از همکاری مدیرکل فرودگاه شهید هاشمی نژاد در عملیات سطوح پروازی اضافه کرد: مدیر کل فرودگاه های استان در خصوص ایمنی سطوح پروازی اقدامات قابل تقدیری انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مشهد؛جلسه کمیته باند فرودگاه بین المللی مشهد با حضور رؤسای شرکت های هواپیمایی، شرکت های هندلینگ کننده، نماینده سازمان هواپیمایی و عوامل مرتبط با ایمنی باند برگزار شد و  ضمن توجیه و ضرورت تشکیل کمیته توسط شرکت فرودگاه ها مقرر شد جلسات منظم به منظور ارتقا ایمنی، با محوریت عوامل پروازی تشکیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.