| کد خبر: 189401 |

روگذر پل گلشهر زنجان برای تردد خودروها گشایش می یابد

روگذر پل گلشهر زنجان برای تردد خودروها گشایش می یابد.

تین نیوز

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده روگذر پل غیرهمسطح گلشهر زنجان از روز عید فطر برای تردد خودروها گشایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، داود نوری افزود: هم اکنون کارهای اصلی پل غیر همسطح گلشهر زنجان به اتمام رسیده و لایه آخر آسفالت ریزی روگذر نیز انجام شده است.

وی اظهار داشت: کارهای عمرانی زیر گذر این پروژه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و وقوع بارش ها به ویژه در اردیبهشت امسال با تاخیر انجام شد و بر این مبنا اقدامات زیرسازی آن نیز تا ۱۰ روز آینده به پایان می رسد.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان ادامه داد: در زمان حاضر اقدامات جانبی پل روز گذر از قبیل نصب تابلو و نورپردازی، از سوی سازمان سیما و منظر شهرداری به میزان ۷۰ درصد انجام شده و پیشرفت این پروژه طبق برنامه زمان بندی مطلوب بوده است.

نوری اضافه کرد: طبق تفاهمنامه منعقده با پیمانکار، بودجه ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برای احداث و بهره برداری کامل این پروژه لحاظ شده بود و با توجه به ابلاغ بخشنامه ارزی دولت در سال گذشته مبنی بر تعیین تکلیف پروژه های واگذار شده به پیمانکاران با توجه به شرایط اقتصادی حاکم و نوسانات نرخ ارز، طبق ماده ۱۲ آن عمل شد.

این مسئول ادامه داد: بر همین مبنا و با ارسال اسناد پروژه به شورای فنی استان و کشور و تغییر نرخ پیمان برآورد نهایی هزینه کرد این پروژه ۳۸ میلیارد تومان اعلام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی در سطح کشور با کندی مواجه شده است در حالی که تلاش شد این پروژه مهم در شهر زنجان در موعد مقرر یکساله به بهره برداری برسد.

نوری، هدف از اجرای این پروژه مهم شهری را کاهش بار ترافیک غرب به شرق و شرق به غرب شهر زنجان عنوان کرد و افزود: با این اقدام تردد خودروهای عبوری از شهرک‌های گلشهر کاظمیه، پونک، اندیشه ۲ و لاله تسهیل می شود و مشکلات ترافیکی در این مناطق به حداقل می رسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و در بودجه امسال شهرداری احداث یک تقاطع غیرهمسطح در یکی از نقاط شهر زنجان پیش بینی شده که هم اکنون مطالعات در حال انجام است.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.