| کد خبر: 193808 |

◄ تاخیر پروازهای فرودگاه مشهد کاهش یافت

چهار شرکت هندلینگ کننده فرودگاه مشهد با به کارگیری بالغ بر 500 دستگاه ماشین آلات تخصصی فرودگاهی موجب کاهش بی سابقه تاخیرهای پروازی شده اند.

تین نیوز

چهار شرکت هندلینگ کننده فرودگاه مشهد با به کارگیری بالغ بر 500 دستگاه ماشین آلات تخصصی فرودگاهی موجب کاهش بی سابقه تاخیرهای پروازی شده اند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی، عملکرد مناسب شرکت های هندلینگ کننده در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، با افزایش و به روز رسانی ماشین آلات خدمات رسانی فرودگاهی به بیش از 500 دستگاه، باعث کاهش 80 درصدی تاخیر در حوزه آماده سازی هواپیماها برای پرواز شده است.

ماشین آلات موجود شامل PUSHBACK، LDL،  DE-ICEING/ANTI-ICING، TRUCK، BELT، ECHELON،GPU،JET STAR، AIR CONDITION،CREW  MINI BUS،CATERING-MACHINA ، LAVATORY ، اتوبوس های حمل مسافر COBUS/ SCANIA، خودروهای خدمات ویژه مختص کهنسالان/ توانخواهان و سایر خودروهای حامل عوامل و کروی پروازی مراحل مربوط به آماده سازی انواع کلاس هواپیماها برای عملیات پروازی را انجام می دهند.

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دومین فرودگاه پر ترافیک ایران به شمار می رود که در سال های اخیر با اقدامات توسعه یی فراگیر، گسترش ابنیه و اماکن پروازی و همچنین به کارگیری تجهیزات و تسهیلات مدرن و تخصصی صنعت فرودگاهی سالانه محل نشست و برخاست حدود 75 هزار پرواز و اعزام و پذیرش بیش از 10 میلیون مسافر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.