| کد خبر: 248819 |

انجام ۸۰۰۰ ماموریت ترافیکی از سوی امداد ونجات در ۱۲۵ روز

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به تشریح عملکرد طرح ملی امداد و نجات در تابستان۱۴۰۱ پرداخت و گفت که بیشترین ماموریت‌ های جاده‌ ای امداد و نجات در استان اصفهان ارائه شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  به تشریح عملکرد طرح ملی امداد و نجات در تابستان ۱۴۰۱ پرداخت و گفت که بیشترین ماموریت‌های جاده‌ای امداد و نجات در استان اصفهان ارائه شده است.

به گزارش تین نیوز، مهدی ولی‌ پور با اشاره به طرح ملی امداد و نجات تابستانه در سال‌جاری گفت: این طرح از پانزدهم خردادماه شروع و تا شانزدهم مهرماه ادامه داشت. در این مدت زمان و در ۱۲۵ روز گذشته، ۸ هزار و ۱۰ مورد ماموریت امداد و نجات جاده‎ای توسط نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به انجام رسید که نسبت به مشابه سال قبل، ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت زمان، ۵ هزار و ۴۴۲ نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال و ۱۵۳۹ نفر در محل حادثه درمان شدند.

ولی‌پور افزود: ۲۱۵۴ نفر نیز در طی ۱۳۵۷ مورد عملیات نجات فنی از خودرو رهاسازی شدند که انجام عملیات فنی نسبت به مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به افزایش ۹ درصدی عملیات امداد و نجات در استان اصفهان نسبت به نمونه مشابه سال قبل عنوان کرد: بیشترین ماموریت جاده ای در استان اصفهان و با ۷۱۰ مورد عملیات انجام گرفته است.

وی گفت: استان‌ های مازندران و گلستان به ترتیب با انجام ۶۲۱ و ۵۲۱ مورد عملیات از دیگر استان‌ هایی هستند که بیشترین عملیات جاده ای در این دو استان انجام شده است.

به گفته وی رشد انجام عملیات امداد و نجات جاده ای در مازندران و گلستان به ترتیب، ۸ و ۵.۶ درصد نسبت به مشابه سال قبل بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.