| کد خبر: 222420 |

١٧ مصدوم در پی تصادف سه اتوبوس و نیسان

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: برخورد سه دستگاه اتوبوس بین شهری و یک دستگاه نیسان وانت در ساعت یک و یازده دقیقه بامداد امروز موجب مجروح شدن ۱۷ مسافر و راننده شد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مصدومیت ١٧ تن در پی تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری و نیسان خبر داد.

به گزارش تین نیوز، سید جلال ملکی در گفت‌و گو با ایسنا در خصوص شرح این حادثه چنین توضیح داد: ساعت ١:١١ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بلوار تندگویان بعد از خیابان شقایق به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد که سه دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری و یک دستگاه نیسان با یکدیگر برخورد کرده‌اند. این حادثه بخشی از مسیر تردد خودروها را بسته بود اما با کمک عوامل پلیس راهور بخشی برای تردد سایر خودرو ها باز نگه داشته شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: داخل دو اتوبوس تعداد کمی مسافر حضور داشت اما داخل یک اتوبوس تعداد مسافران بیشتر بود. پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی افرادی که شرایط بهتری داشتند از خودرو پیاده شده بودند اما یکی از اتوبوس ها تعداد زیادی مصدوم داشت.

وی افزود: در نهایت بیشتر مصدومان خارج شدند اما راننده و شاگرد راننده یکی از اتوبوس ها پشت قسمت داشبورد و فرمان خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با برش قطعات این دو نفر را خارج کردند. در نهایت بر اساس بررسی ها تعداد مصدومان ١٧ تن اعلام شد که همگی از یک اتوبوس بودند. سایر خودرو ها مصدوم نداشتند.

ملکی اظهار کرد: در نهایت به وضعیت همه این افراد توسط عوامل اورژانس رسیدگی شد. از این تعداد ١۴ نفر مرد و ٣ نفر زن بودند.

وی ادامه داد: با کمک عوامل پلیس راهور خودرو ها به محل امن منتقل شدند و محل به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.