| کد خبر: 173735 |

◄ 21 کشته در تصادف اتوبوس و تانکر سوخت؛ این‌بار حوالی نطنز

ساعت 23:15 شب گذشته دراثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تانکر سوخت در آزادراه نطنز-کاشان 21 نفر از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند. پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور با اعلام این خبر افزود: 26 نفر هم در این حادثه تلخ مصدوم شدند که به مراکز پزشکی منتقل شدند.

تین نیوز

ساعت 23:15 شب گذشته دراثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تانکر سوخت در آزادراه نطنز-کاشان 21 نفر از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند.

پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور با اعلام این خبر افزود: 26 نفر هم در این حادثه تلخ مصدوم شدند که به مراکز پزشکی منتقل شدند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کولیوند اظهار داشت: آتش‌سوزی اتوبوس و تانکر حمل سوخت در کیلومتر ۲۵ جاده کاشان-نطنز اتفاق افتاده است. این اتوبوس از تهران عازم کرمان بوده است.

 سرپرست اورژانس کشور در ادامه گفت: اتوبوس از پشت به تانکر برخورد داشته و سطح آتش‌سوزی وسیع است؛ جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد.

همچنین امداد و‌ نجات هلال‌احمر اعلام کرد: در حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان با تانکر سوخت در محدوده بادرود در محور کاشان-نطنز قبل از ورودی ابیانه ۴۷ نفر حادثه‌دیده گزارش‌شده است. در این حادثه ۲۱ نفر فوت کرده‌اند. ۲۶ نفر هم مصدوم شده‌اند.

سردار حمیدی فرمانده پلیس‌راه کشور در مورد این تصادف گفت: علت این حادثه در دست بررسی است اما احتمال اینکه تانکر تغییر مسیر ناگهانی داده و مسیر اتوبوس را تغییر داده باشد، زیاد است.

به گفته دکتر صابری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان در این حادثه ۲۷ نفر مصدوم شدند که ۲۰ نفر از مصدومان در بیمارستان بادرود بستری هستند که ده نفر از آنها به‌صورت سرپایی مداوا شده و تا یک ساعت دیگر ترخیص می‌شوند و هفت نفر دیگر در بیمارستان کاشان بستری هستند.

دو نفر هم به علت سوختگی ۳۰ تا ۵۰ درصد به اصفهان منتقل شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.