| کد خبر: 154890 |

رئیس جمهوری در فرودگاه کرمانشاه عنوان کرد؛

◄ ابراز رضایت روحانی از امداد هوایی

رئیس جمهوری دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد و در سخنرانی زنده از نحوه امدادرسانی به‌ویژه در بخش هوایی ابراز رضایت کرد.

تین نیوز

رئیس جمهوری دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد و در سخنرانی زنده از نحوه امدادرسانی به‌ویژه در بخش هوایی ابراز رضایت کرد.

به گزارش تین نیوز، حسن روحانی در ابتدا با ابراز تسلیت به بازماندگان زلزله مهیب غرب کشور به این منطقه، گفت: هدف من از سفر به کرمانشاه علاوه بر عرض سلام به مردم این استان و ابراز همدری با آن‌ها، ابلاغ پیام تسلیت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هم بوده است.

رئیس جمهور عنوان کرد: به آسیب دیدگان اطمینان می‌دهم که دولت با تمام قوای خود وارد کار شده است؛ دولت سعی می‌کند در کمترین زمان برای حل مشکلات مردم اقدام کند و از ملت ایران و همنوایی و همدلی آنها در این‌گونه حوادث، مسئولینی که برای حل مشکلات مردم تلاش کردند و کشورهایی که با ملت ایران همدردی کردند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه همه نهادها، مردم و خیرین برای تامین مسکن مردم کرمانشاه به بنیاد مسکن کمک کنند، تصریح کرد:  در اینجا لازم می‌دانم از امداد هوایی و تلاش‌هایی که برای کمک به زلزله‌زدگان انجام دادند تشکر و قدردانی کنم. اگر پروازهای بالگردها  طی امروز و دیروز نبود امر کمک رسانی سخت‌تر و مشکل تر می‌شد.

وی با بیان اینکه برای اسکان مردم در دوره موقت و بازسازی منازل آنها مسئول اصلی در این زمینه بنیاد مسکن است و از همه مقامات دولتی، نظامی، خیرین و سمن‌های مردمی می‌خواهم که به بنیاد مسکن در این زمینه کمک کنند و کار جداگانه‌ای انجام ندهند، افزود: البته آنها می‌توانند برای خدمات عمومی از جمله امور بهداشتی و ... به صورت جداگانه اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.