| کد خبر: 261521 |

◄ حمل و نقل مسافری در آستانه تغییر بزرگ/ چه کسانی جاده و مسافرانش را تصاحب می کنند؟

ذائقه مسافران در حمل و نقل جاده ای مسافری بسیار مهم و انطباق با آن برای بقا بسیار ضروری است.

تین نیوز

دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور معتقد است در صورتی که ناوگان سواری کرایه به نوآوری ها و ذادقه مسافران توجه نکند،  جای خود را تقدیم کسانی می کند که ضمن استفاده از نو آوری ها از سرمایه و رانت کافی نیز بهره مندند و  قصد تصاحب جاده و مسافرانش را دارند.

به گزارش تین نیوز، حمید حسین زاده افزود:  ذائقه مسافران در حمل و نقل جاده ای مسافری بسیار  مهم و انطباق با آن برای بقا بسیار ضروری است.

این فعال صنفی تاکید کرد: وقتی سواری کرایه پا به عرصه وجود گذاشت با استقبال چشمگیر  مردم مواجه شد و برخلاف دیگر ناوگان مسافری روز به روز گسترده شده و تا اقصی نقاط کشور نفود کرد.

او عنوان کرد: اینک با تغیر و تحولاتی که در زمینه ارتباطات و وسایل نقلیه اینترنتی به وجود آمده سواری کرایه با شرایط سنتی که در آن مانده و مقررات دست و پا گیری که آن را محدود نموده است دیگر نه تنها جذابیت نخست را ندارد بلکه برای بقا نیازمند پوست اندازی و تلاش وافر است.

حسین زاده افزود: یکی از  گزینه های به روز شدن ناوگان سواری کرایه، به کار گیری اپلیکشن جذب و جلب مسافر اینترنتی و لغو صورت وضعیت فیزیکی و همینطور تغیر و تحول در نوع  نظارت پلیس راه است که مقررات آن از  نیم قرن پیش تدوین شده است.

این فعال صنفی با بیان این که اگر سازمان راهداری و شرکت ها به این ضرورت ها پاسخ مناسب دهند سواری کرایه جان تازه ای گرفته و فعلا  به شکل نوین تری می تواند ادامه فعالیت کند، گفت:  در غیر این صورت به مصداق نو که آمد به بازار  کهنه می شود دل آزاد، باید جایمان  را تقدیم کسانی کنیم که ضمن استفاده از نو آوری ها از سرمایه و رانت کافی نیز بهره مندند و  قصد  تصاحب جاده و مسافرانش را دارند.

حسین زاده افزود: البته همه این موارد را  هم  تامین کنیم فقط برای مقطع کوتاه و موقتی خواهد بود چرا که خودروهای برقی  و وسایط بدون راننده و  تاکسی های پرنده و ...  در راه هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 0 1

    حرف مفت هم حدی داره

  • شهرام 0 0

    تا هر کسی سر کار خود نرود همین اش است و کاسه راهداری بجای کار اصلی خود که ساخت راه و پایانه های بروز وتصمیم خرابی های آن است شده پلیس مملکت و افتاده بجان رانندگان به هر روشی از جمله کارت هوشمند و .....به کاری که به او ربطی ندارد دخالت می‌کند شما یه نگاهی به جاده های کشور بیندازید راه دکر نروید همین جاده های خراسان رضوی پر تردد ترین جاده از سبزوار تا نزدیکی مشهد آقای رئیس پلیس عزیز دست این سازمان را از سر حمل و نقل کشور کوتاه کنید تا برود دنبال کار اصلی خود ساخت وتوسعه جاده

  • ابراهیمی 0 0

    متاسفانه تمام پایانه های کشور اتوبوس نیست ،بخاطر اربعین و بسیاری ازمسافرانی به دیگر شهرها که زوار نیستند ویلان شده اند ،باید برای آینده برنامه ریزی شود