| کد خبر: 231792 |

◄ موافقت با ثبت ساعت مبدا و مقصد برای رانندگان ناوگان سواری کرایه

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور از موافقت با ثبت ساعت مبدا و مقصد برای رانندگان ناوگان سواری کرایه خبر داد.

تین نیوز

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور از موافقت با ثبت ساعت مبدا و مقصد برای ناوگان سواری کرایه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، حمید حسین زاده افزود: در جلسه ای که روز یکشنبه 9 خرداد 1400 در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور طرح مشکلات مربوط به پلیس راه وثبت ساعت برگزار شد با ثبت ساعت مبدا و مقصد برای سواری کرایه کشور موافقت شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه که با حضور مدیر کل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک و مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رئیس پلیس راه راهور ناجا و روسای  تشکل های مسافری  سواری کرایه و مینی بوس و اتوبوس رانی  تشکیل شد، مطالبات بخش سواری کرایه از سوی مسئولان اتحادیه  و کانون  کارگری و کارفرمایی سواری کرایه  کشور مبنی بر حذف مصوبه توقیف دفترچه ثبت ساعت، ثبت ساعت فقط در مبدا و مقصد،  عدم ثبت ساعت در جهت های مخالف مسیر در جاده و .... طرح شد.

بیشتر بخوانید:

این مقام صنفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جناب سرهنگ امیدوار رئیس پلیس راه کشور با ثبت ساعت فقط در مبدا و مقصد و عدم ثبت ساعت در جهت های مخالف مسیر  موافقت نمود که دستور اجرایی آن را به زودی صادر خواشد.

حسین زاده گفت: همچنین این مقام مسئول در خصوص توقیف دفترچه های ثبت ساعت قول دادند مساعدت های لازم و تسامح در مدت زمان های توقیف دفترچه را به عمل آورده و در موارد مختلف نسبت  مدت  توقیف دفترچه ثبت ساعت کاهش هایی را به منزله مساعدت اعمال نمایند.

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور عنوان کرد: در خصوص دیگر مطالبات  بخش سواری کرایه مانند برخورد با شخصی های مسافربر در جاده ها و حریم فرودگاه ها و پایانه ها،  ساعت رانندگی و تسهیلاتی در خصوص پاسگاه های پلیس راه، سپهتن  و غیره نیز نظر مثبت داشتند که مقرر شد این مطالبات از سوی تشکلات و دفتر مسافر به صورت کتبی به ایشان اعلام گردد و همچنین مقرر شد این جلسات ماهی یک بار  با حضور تشکل ها تشکیل شود.

جلسه با پلیس راه
جلسه روز  9 خرداد 1400 برای طرح مشکلات مربوط به پلیس راه و ثبت ساعت
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.