| کد خبر: 6756 |

مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها در پاسخ به تین‌نیوز عنوان کرد:

◄ میزان بدهی ایرلاین‌ها به شرکت فرودگاه ها

تین نیوز | مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه ها، آخرین رقم بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه ها را حدود 400 میلیارد تومان اعلام کرد.

محمدعلی ایلخانی در حاشیه مراسم معارفه خود، در پاسخ به پرسش تین نیوز درباره آخرین رقم بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه ها اظهار کرد: این بدهی، بدون در نظر گرفتن چک هایی که ایرلاین ها داده اند، 338 میلیارد تومان و با درنظر چک ها، 400 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: یعنی چیزی حدود 60 میلیارد تومان، مربوط به چک هایی است که داده شده و هنوز موعد آنها نرسیده است.

ایلخانی اضافه کرد: ما باید با ایرلاین ها تعامل داشته باشیم زیرا ما تامین کننده خدمات هستیم و آنها استفاده کننده اند و تعامل ما، یک چرخه اقتصادی است که اگر آنها پول ما را بدهند، ما نیز آن را صرف بهسازی و تجهیز فرودگاه هایی خواهیم کرد که خود ایرلاین ها از آن ها استفاده می کنند.

مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه ها افزود: بنابریان اگر نتوانیم بدهی خود را وصول کنیم طبیعی است که در فرودگاه ها دچار مشکل شویم.

وی درباره نحوه وصول این بدهی گفت: از اواخر سال گذشته، ایرلاین ها برای تسویه این بدهی دعوت شده اند که بخشی را تسویه کرده اند و مابقی آن در قالب چک های مدت دار در حال تسویه است و از این به بعد، نیز باید به موقع پرداخت شود و انباشت بدهی نداشته باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    این حضرت حساب و کتاب را در کجا یاد گرفته اند؟ قبل از این پست، در بیش از ۳۰ سال خدمتشان یک بار هم نیاز به ماشین حساب نداشته اند و با آن کار نکرده اند حالا یک باره قرار است حساب میلیاردی کنند. علاوه بر آن کار مدیریت شرخری و وصول مطالبات نیست. هنر دارند بفرمایند چطور چنین شرکتی باید ثروت آفرینی کند. مطالبات معوق کار گذشتگان است. بفرمایند چطور باید درآمد هوانوردی و غیر هوانوردی ایجاد کرد. با فرض اینکه طبق گفته آقای نوریان درآمد ناوبری جدا شود؛ آقای ایلخانی و تیم بازنشسته شان که قبلا امتحان هم پس داده اند؛ چطور میتوانند ۳۰۰ میلیارد تومان کسری درآمد را تأمین کنند؟ شاید میروند سراغ CIP که تجربه ای هم قبلا داشته اند؟