| کد خبر: 64909 |

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فرودگاه‌ها

تین نیوز | همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری آیین های بزرگداشت این هفته، مراسم مختلفی در فرودگاه‌های كشور برگزار شد.
 
به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شركت فرودگاه‌های كشور؛ در فرودگاه رشت طی مراسمی از كاركنان ایثارگر این فرودگاه تجلیل شد.

فتاح رضوانی مدیركل فرودگاه گیلان در این مراسم گفت: رزمندگان ما توانستند در هشت سال دفاع مقدس از تمامیت ارضی و اهداف انقلاب اسلامی دفاع كنند و امروز وظیفه داریم با وحدت كلمه و تجهیز خود به سلاح علم و اندیشه دستاوردهای دوران دفاع مقدس را پاسداری نماییم.

در ادامه برنامه از 16 نفر از كاركنان آزاده، جانباز، ایثار گر و فرزند شهید فرودگاه رشت تجلیل شد.

كاركنان فرودگاه ارومیه هم همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای جنگ تحمیلی در این شهر، قبور مطهر آنان را غبارروبی و عطرافشانی كردند.
حاضران در این مراسم ضمن نثار گل به مزار شهدای ارومیه، با قرائت فاتحه یاد و خاطره جانفشانی‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و بر ادامه راه آنها تاكید كردند.
كاركنان فرودگاه ارومیه همچنین با حضور در پایگاه سیار انتقال خون در این مركز با هدف كمك به بیماران نیازمند خون اهدا كردند.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور یادآوری حماسه‌ها، شجاعت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، صبحگاه مشترك با حضور كاركنان بسیجی، پاسدار و پلیس فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در میدان صبحگاه یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه برگزار شد.

این مراسم با نواخت مارش نظامی توسط گروه موزیك لشكر 8 نجف اشرف و قرائت آیاتی از قرآن كریم و بازدید فرماندهان از صفوف میدان و سخنرانی سرهنگ رضایی مسئول بسیج كارمندان سپاه صاحب‌الزمان همراه بود.

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس حمیدرضا سیدی عضو هیات مدیره شهر فرودگاهی و مدیركل فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) میزبان تعدادی از ایثارگران و آزادگان و فرزندان شهدای شاغل در این فرودگاه بود.

سیدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از زحمات، رشادت‌ها و ایثارگری این غیور مردان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل و سپاسگزاری كرد.

در این دیدار حمیدرضا خسروجردی مشاور مدیر كل و مسئول رسیدگی به امور ایثارگران و معاون اقتصادی و بازرگانی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) گزارشی از امور مربوط به ایثارگران را ارائه کرد.

در فرودگاه شاهرود نیز مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این فرودگاه در این هفته بود. آذین‌بندی و نصب تابلوهای حماسی از دیگر برنامه‌هایی بود كه به اجرا درآمد. در همین رابطه جمعی از كاركنان فرودگاه با خانواده معظم شهدا دیدار كردند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هماهنگی اداره‌كل فرودگاه‌های استان هرمزگان، پایگاه سیار سازمان انتقال خون در سالن ترمینال مستقر و اقدام به خون گیری از كاركنان كرد. اهدای خون در این فرودگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و كمك به نیازمندان صورت گرفت.

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فرودگاه سنندج نیز با حضور باباشاهی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان كردستان و هیات همراه، همچنین فرمانده حوزه بسیج ادارات سیدالشهداء ناحیه سنندج، مدیریت فرودگاه و كاركنان، امام جماعت فرودگاه، فرمانده حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاه سنندج و دیگر كاركنان در سالن ترانزیت فرودگاه برگزار شد.

محسن سیف‌زاده مدیر فرودگاه سنندج طی سخنانی به بیان گوشه‌های از رشادت‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: اگر امروز مقامات كشور ما با قدرت در برابر استكبار جهانی می‌ایستد و حرف خود را می‌زنند از بركت هشت سال دفاع مقدس است.

باباشاهی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت المقدس استان كردستان با اشاره به ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام و جانبازان و شهدای سرافراز میهن اسلامیمان گفت: شهدا برای خدا رفتند اما وظیفه ماست كه آنان را تكریم كنیم و یادشان را گرامی بداریم.

وی همچنین اظهار داشت: در زمان جنگ فرودگاه‌ها خاكریز نخست بودند و امروز شركت فرودگاه‌های كشور آمادگی مقابله با تحریم را دارد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیر و كاركنان فرودگاه آبادان هم در مراسم رژه مشترك نیروهای مسلح شركت كردند.

رژه مشترك نیروهای مسلح شهرستان آبادان كه با حضور استاندار خوزستان، فرمانداران آبادان و خرمشهر، ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی شهرستان آبادان و خرمشهر در راستای بزرگداشت 5 مهر ماه سالروز شكست غرور آفرین حصر آبادان برگزار شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.