| کد خبر: 40264 |

◄ اعضای هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها انتخاب شدند

تین نیوز | 13 نفر برای حضور در هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها اعلام کاندیداتوری کردند که از این میان، 9 نفر به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از جلسه عمومی و فوق العاده جمعیت طرفداران ایمنی راه که هر دو سال یک بار برگزار می شود، در ابتدا اصلاحیه افزایش تعداد اعضای هیات مدیره از 5 به 9 نفر با اکثریت آرا به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که عصر روز گذشته، ششم بهمن ماه برگزار شد، علی آزاد، محمد بخارایی، بهروز گلپاگن، شهرام آدم نژاد، ناصر رزاق منش، محمدرضا احدی، علی رضا اسماعیلی، کریم فرخزاده حلوایی، صادق افشار، علیرضا طاهری، بهروز غروی، حسن مومنی و کاظم عطارچیان، 13 نفری بودند که کاندیداتوری خود را برای حضور در هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه در جلسه مجمع عمومی و فوق العاده جمعیت طرفداران ایمنی راه ها اعلام کردند.

کاندیداهای هیئت مدیره جمعیت طرفداران ایمنی راه ها عبارتند از:

1- علی آزاد، دبیر انجمن شرکت های راه سازی ایران
2- محمد بخارایی، عضو هیئت موسس جمعیت طرفداران ایمنی راه ها
3- بهروز گلپاگن، دبیر کانون انجمن های صنفی شرکت‌های حمل و نقل
4- شهرام آدم نژاد، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
5- ناصر رزاق منش، مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
6- محمدرضا احدی
7- سرهنگ علیرضا اسماعیلی، فرمانده سابق پلیس راهور کشور
8- کریم فرخ زاده حلوایی
9- صادق افشار، سرپرست سابق وزارت راه و ترابری و مدیرعامل سابق راه آهن
10- علیرضا طاهری
11- بهروز غروی، عضو هیئت موسس جمعیت طرفداران ایمنی راه
12- حسن مومنی، رئیس کانون شرکت های حمل و نقل مسافر
13- کاظم عطارچیان

همچنین محمد قاسم پورتقی مجددا به عنوان بازرس جمعیت طرفداران ایمنی راه آمادگی خود را اعلام کرد.

در نهایت بعد از رای گیری، افراد زیر به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند:
1- محمد بخارایی
2- شهرام آدم نژاد
3- ناصر رزاق منش
4- علی آزاد
5- بهروز گلپاگن
6- بهروز غروی
7- علیرضا اسماعیلی
8- صادق افشار
9- حسن مومنی

همچنین محمد قاسم پورتقی به عنوان بازرس انتخاب شد.

در ابتدای این جلسه، محمد بخارایی با اشاره به عملکرد مدیران جمعیت طرفداران ایمنی راه ها از آغاز کار تا کنون اظهار داشت: جمعیت طرفداران ایمنی راه ها کار خود را با انتخاب مهندس قاسمی به عنوان مدیرعامل آغاز کرد که در این مدت انتخاب راهکارها و اجرای جلسات مستمر از اقدامات برجسته ایشان طی مدت حضورشان در این سمت بود.

وی افزود: پس از بازنشستگی مهندس غروی، سمت مدیرعاملی به ایشان واگذار شد و برگزاری جلسات با اساتید، فرهنگیان و اصحاب رسانه، راه اندازی سایت جهت ارتباط با مردم و راه اندازی سامانه پیام کوتاه از اقدامات ایشان طی مدت حضورشان بوده است.

محد بخارایی در ادامه بیان داشت: با ابتکار مدیرعامل، ضمن تعامل با شرکت همراه اول و ایرانسل، قرار است پیام های خبری و آموزشی با هزینه مخاطبان ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: انجام مصاحبه های رادیویی، مشارکت در جلسات کمیسیون ایمنی راه، برگزاری همایش های سراسری و بازدید از مراکز نگهداری بازماندگان سوانح رانندگی همچون آسایشگاه کهریزک از جمله اقدامات دیگر جمعیت طی این مدت بوده است.

بخارایی در ادامه از حامیان جمعیت طرفداران ایمنی راه ها به خاطر حمایت ها و کمک های شان طی مدت فعالیت این نهاد مردمی قدردانی کرد.

گفتنی است خانه حمل و نقل، انجمن شرکت های راه سازی ایران، بیمه کارآفرین، جامعه مهندسان مشاور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، انجمن شرکت های حمل و نقل کالای کشور، شرکت آبادراهان پارس از جمله حامیان جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در این مدت بوده اند.

در پایان محمد رحمتی، وزیر سابق راه و ترابری و عضو شورای عالی جمعیت طرفداران ایمنی راه ها اظهار داشت: اگرچه فعالیت جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در زمینه کار داوطلبانه و خداپسندانه است اما انتظار می رود که هیئت مدیره جدید عملکرد بهتر و کار مضاعفی در زمینه های مطالعاتی و تامین اعتبارات و درآمد جمعیت طرفداران ایمنی راه ها داشته باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.