| کد خبر: 35144 |

سند راهبردی بخش حمل و نقل هرمزگان باید تدوین شود

تین نیوز | معاون امورعمرانی استاندار هرمزگان بر لزوم تدوین چشم‌انداز در بخش حمل و نقل استان تاکید کرد.
 
بابک تراکمه در آئین پایانی هفته حمل و نقل هرمزگان، با اشاره به جایگاه مهم صنعت حمل و نقل، عنوان کرد: نقش مهم حمل و نقل در تشکیل ارتباط میان تولیدکننده و مصرف‌کننده و در کنار آن حمل و نقل مسافر نشان‌دهنده جایگاه مهم این صنعت است.
 
وی با بیان اینکه فعالان این بخش همواره به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده‌اند، افزود: استان هرمزگان بخش عمده‌ای از مرزهای آبی جنوب کشور را به خود اختصاص داده و این امر موجب شده به قطب حمل و نقل کشور تبدیل شود.
 
معاون امورعمرانی استاندار هرمزگان ادامه داد: صنعت حمل و نقل در هرمزگان صنعتی پیشرو و تعیین کننده است و برای شکل‌گیری هر فعالیت اقتصادی در هرمزگان باید به توانمندی این حوزه توجه کنیم.
 
تراکمه تصریح‌کرد: باید برای استفاده از این مزیت مهم در حمل و نقل در هرمزگان برنامه داشته باشیم و بتوانیم با استفاده از آن تحولی بزرگ در شاخص‌های اقتصادی هرمزگان رقم بزنیم.
 
وی با بیان اینکه بخش مهمی از سرمایه ملی کشور در اختیار بخش حمل و نقل است، اظهارکرد: استان هرمزگان توانمندی رقابت در عرصه حمل و نقل کشور را دارد و باید چشم‌انداز بخش حمل و نقل استان را مشخص کنیم و همچنین سندی راهبردی داشته باشیم تا به آن چشم‌اندازها برسیم.
 
معاون امورعمرانی استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های جدید در بخش حمل و نقل، بیان کرد: این بخش با جان، مال و امنیت جوامع مرتبط است و باید از تمام گزینه‌های و شاخص‌های فناوری‌های جدید در این عرصه استفاده کنیم.
 
تراکمه خاطرنشان کرد: اگر به تاریخ حمل و نقل استان نگاه کنیم، بزرگانی در این عرصه رشادت‌های بسیاری داشته‌اند و باید تاریخ مدون و مستندی از آنچه که بر حمل و نقل هرمزگان گذشته تهیه کنیم و برای فردای بهتر از این تجربیات و مستندات استفاده بهینه کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.