| کد خبر: 262155 |

◄ خط 7 مترو تهران، به جمع فینالیست های جهانی پیوست

پروژه خط 7 مترو تهران که به جمع فینالیست های جایزه جهانی تعالی پروژه راه یافته بود ، حائز رتبه سوم در بخش مگاپروژه های سال 2023 شدتا افتخاری دیگر نصیب جامعه مدیران، مهندسان، کارشناسان و کارگران ایرانی شاغل در این حوزه صنعتی شود.

تین نیوز

پروژه خط 7 مترو تهران که به جمع فینالیست های جایزه جهانی تعالی پروژه راه یافته بود، حائز رتبه سوم در بخش مگاپروژه های سال 2023 شدتا افتخاری دیگر نصیب جامعه مدیران، مهندسان، کارشناسان و کارگران ایرانی شاغل در این حوزه صنعتی شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA) پس از ارزیابی شاخص های متعدد کارشناسی –  مدیریتی، پروژه خط 7 مترو تهران که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است را حائز شرایط حضور در جمع مگاپروژه های برتر سال جاری میلادی دانست و در نهایت پس از جمع بندی آرای داوران نخبه جهانی، عنوان سومی از آن این ابر پروژه شهری شد.

خط 7 مترو تهران که پیش از این نیز عناوین داخلی متعددی را در زمینه های مختلف معماری و مدیریتی کسب کرده بود، شامل 27 کیلومتر مسیر و 22 ایستگاه است که امسال با افتتاح دو ایستگاه باقی مانده آن ( میدان کتاب و ورزشگاه تختی ) عملاً پرونده این خط بسته می شود.

البته طرح توسعه شمالی خط 7 آماده شروع عملیات عمرانی است و در صورت تامین منابع مالی، قابلیت اجرا دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.