| کد خبر: 261859 |

۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل باند دوم محور بیرجند - قاین نیاز است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۱۲ کیلومتر باند دوم محور بیرجند - قاین نیاز است.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۱۲ کیلومتر باند دوم محور بیرجند - قاین نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، میرمحمد مودی افزود: در صورت تخصیص این اعتبار این محور مواصلاتی در دهه فجر سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه طول محور بیرجند - قاین ۱۰۰ کیلومتر است که از این مقدار ۸۸ کیلومتر آن تاکنون دوبانده شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲ کیلومتر باقی مانده در این محور هم در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال جاری از محل اعتبارات ملی هزار میلیارد ریال برای تکمیل این محور تخصیص یافته است، بیان کرد: با دوبانده سازی این محور ۹۰ درصد تصادفات رخ به رخ در این محور کاهش یافته است.

مودی عنوان کرد: محور ﺑﯿﺮﺟﻨﺪ - ﻗﺎﯾﻦ ﺑﺮای ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ اﻫﻤﯿﺖ ﺑﺎﻻﯾﯽ دارد و ﺳﺮﻋﺖ دادن ﺑﻪ دوبانده سازی آن از ﻣﻄﺎﻟﺒﺎت ﻣﺮدﻣﯽ اﺳﺖ که ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ ﺗﺮاﻧﺰﯾﺖ ﮐﺸﻮر ﻧﯿﺰ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ اﺳﺖ و ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻋﺘﺒﺎری ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز آن ضروری است.

وی بیان کرد: امسال تکمیل ۱۲۰ کیلومتر باند دوم راه در خراسان جنوبی جنوبی هدف گذاری شده که بیش از یک سوم هدف گذاری انجام شده در کل کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.