| کد خبر: 259048 |

اختصاص۴۰ دستگاه وَن به ناوگان حمل‌ و نقل جانبازان و معلولان پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام پیگیری های لازم در راستای ارتقای کیفی و کمّی سطح خدمات سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان شهر تهران خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام پیگیری های لازم در راستای ارتقای کیفی و کمّی سطح خدمات سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان شهر تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ​​​جلال بهرامی با اشاره به مسائل و مشکلات جانبازان و معلولان شهر تهران گفت: سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان تاکنون زیر نظر شرکت واحد اتوبوسرانی فعالیت می کرد که با دستور شهردار تهران، قرار است، هوشمندسازی این سامانه پیگیری شده و مدیریت آن به سازمان تاکسیرانی واگذار شود. 

تجمعی در اعتراض به واگذاری سامانه حمل و نقل معلولان به بخش خصوصی

واگذاری سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی

معاون شهردار تهران با اعلام اینکه بر اساس دستورالعمل های موجود، برای سامانه جانبازان و معلولان فعلی باید مکان یابی جدیدی اتفاق بیفتد و قرار است با هوشمندسازی مناسب، سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی واگذار شود، افزود: در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان کم توان و ناتوان، ۴۰ دستگاه وَن ویژه این قشر در سال جاری به ناوگان ویژه جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد. 

بهرامی با تأکید بر اینکه شهر متعلق به همه شهروندان است و جانبازان و معلولان نیز مانند سایر افراد باید بتوانند از امکانات و تسهیلات شهری استفاده کنند، گفت: به این منظور تلاش می کنیم تا با مناسب سازی اماکن و معابر شهری و تسهیل در ارائه خدمات لازم به جانبازان و معلولان به گونه ای عمل کنیم که این قشر از حقوق یکسان با بقیه اقشار برخوردار باشند.

 وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جابه جایی مدیریت سامانه جانبازان و معلولان از شرکت واحد اتوبوسرانی به سازمان تاکسیرانی، نه تنها هیچ خللی در خدمت رسانی به جانبازان و معلولان ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث ارتقاء و بهبود سطح خدمات به این عزیزان نیز خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.