| کد خبر: 250909 |

اولین واگن ها به خط ۲ قطار شهری کرج رسید

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از انتقال اولین واگن های قطارشهری به ایستگاه چهار راه طالقانی خط ۲ قطار شهری این کلانشهر خبر داد.

تین نیوز

رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج  از انتقال اولین واگن های قطارشهری به ایستگاه چهار راه طالقانی خط ۲ قطار شهری این کلانشهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ مسعود محمدی در حاشیه انتقال این واگن ها به کارگاه زیر زمینی مترو کرج اظهارداشت: با تلاش کارکنان فنی سازمان قطار شهری کرج، اولین سری از واگن های رام یکم قطار شهری از مسیر ایستگاه چهارراه طالقانی وارد تونل شد.

عضو شورای شهر کرج گفت : با ورود کشنده (دیزل ) و واگن ها به داخل تونل خط ۲ قطار شهری کرج، تست آزمایشی این خط ریلی آغاز می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: تلاش ها براین است تا در آینده نزدیک قطار ۲ قطار شهری کرج به شهروندان خدمات ارائه کند.

محمدی اظهار کرد: به طور قطع توسعه حمل و نقل پاک نقش موثری در کاهش آلودگی هوا و تصادفات رانندگی درون شهری دارد.

عملیات احداث خط ۲ قطار شهری کرج در سال ۱۳۸۵ به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه آغاز شد که روند اجرایی این پروژه به علل مختلف مانند کمبود منابع مالی با مشکل مواجه شد.

تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل خط ۲ قطار شهری کرج بین دانشگاه خوارزمی در غرب و میدان شهید سلطانی در شرق کرج حفاری شده است که قطعه نخست آن به طول ۶.۵ کیلومتر قرار است در آینده نزدیک گشایش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.