| کد خبر: 22105 |

ترافیک سنگین راه‌های مواصلاتی قزوین در هفته آخر تابستان

تین نیوز | رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین و سنگین استان قزوین با توجه به مواصلاتی بودن راه‌های استان نسبت به سایر استان‌های کشور در تعطیلات هفته آخر تابستان خبر داد.
 
بهرام زینلی با اشاره به اینکه قزوین یکی از شاهراه‌های اصلی کشور است اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی تابستان و هفته‌ آخر آن، مسیرها و راه‌های این استان ترافیک چشم‌گیری را به خود گرفته است.
 
وی با اشاره به توصیه‌های پلیس راه استان در خصوص سلامتی رانندگان و مسافران افزود: رانندگان باید توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در هنگام رانندگی از خوردن و آشامیدن هرگونه خوراکی و تنقلات و نسکافه و چای و هرچیزی که موجب اختلال در رانندگی می‌شود مانند صحبت با تلفن همراه پرهیز کنند.
 
این مسئول ادامه داد: برای داشتن سفر ایمن و جلوگیری از تصادفات رانندگی در تعطیلات هفته آخر تابستان، بهتر است برای استراحت در مکان امنی توقف کرده تا خستگی رانندگی را با خوردن و آشامیدن رفع کنند؛ البته توصیه می‌شود در حاشیه بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها وسیله نقلیه موردنظر خود را متوقف نسازند.
 
رئیس پلیس راه قزوین بیان کرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات آخرین روزهای تابستان، محور و جاده‌های استان با وضعیت ترافیک نیمه سنگین در این روزها مواجه است و از امروز این وضعیت با ترافیک سنگین همراه می‌شود.
 
زینلی با اشاره به این‌که ترافیک روان و آرامی در آزاد راه‌ها و بزرگراه‌های استان به چشم می‌خورد اضافه کرد: با وجود وضعیت یاد شده در حال حاضر همه راه‌های استان باز است و عملیات عمرانی برای تردد بهتر مسافران امکان‌پذیر است.
 
این مسئول در پایان سخنانش با اشاره به بیشترین علل آمار تصادفات در چند روز گذشته در استان یادآور شد: بیشترین آمار تصادفات مربوط به عدم توجه رانندگان به جلو و خستگی و خواب آلودگی آنان هنگام رانندگی بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.