| کد خبر: 170841 |

نایب‌رئیس کانون رانندگان کردستان:

◄ گندم کردستان به دلیل پرداخت نشدن کرایه رانندگان روی زمین مانده است

با توجه به گرانی انواع لوازم‌یدکی و لاستیک و روغن و هزینه‌های زیاد ایاب و ذهاب راننده و خالی بودن جیب راننده نیاز مبرم است که کرایه‌ها به‌صورت آنلاین و نقد پرداخت شود، تا هم رانندگان متضرر نشوند هم کشاورزان در این فصل برداشت دچار مشکل نشوند.

تین نیوز

رئیس انجمن صنفی رانندگان دهگلان و نایب‌رئیس کانون رانندگان کردستان نسبت به عدم پرداخت به‌موقع کرایه حمل از سوی شرکت‌های حمل‌ونقلی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز محمد جعفر امیری رئیس انجمن صنفی رانندگان دهگلان و نایب‌رئیس کانون رانندگان کردستان به خبرنگار ما گفت: اکنون در کردستان فصل برداشت گندم است و از آنجایی‌که پرداخت کرایه حمل پس از رسیدن بار است و به‌موقع پرداخت نمی‌شود رانندگان عملاً نمی‌توانند گندم از مبدأ کردستان به استان‌های دیگر حمل کنند.

وی افزود: همچنان شرکت حمل‌ونقل آبادان کرایه حمل گندم را به‌موقع پرداخت نمی‌کند که در وضعیت حمل‌ونقل استان تأثیر گذاشته است.

به گفته این کامیون‌دار به علت نزولات جوی امسال، گندم در کردستان زیاد و به برآورد سال‌های گذشته می‌توان گفت دو برابر شده است اما متأسفانه تعاونی‌های روستا ظرفیت کافی برای تخلیه گندم کشاورز ندارند. بر همین اساس تقاضا داریم با نظارت بیشتری نسبت به شرکت حمل‌ونقل آبادان دستور داده شود که کرایه‌ها به‌روز پرداخت شود تا رانندگان در حمل گندم رغبت نشان دهند.

 رئیس انجمن صنفی رانندگان دهگلان و نایب‌رئیس کانون رانندگان کردستان با توضیح اینکه امروز بزرگ‌ترین مشکل در کردستان جابجایی گندم از مبدأ به مقاصد گوناگون در داخل کشور است گفت: رانندگان استان سردرگم هستند و نمی‌دانند اداره غله کرایه را به شرکت حمل‌ونقل پرداخت می‌کند یا خیر؟ اکنون فضا این‌گونه است که شرکت حمل‌ونقل آبادان در حق رانندگان اجحاف می‌کند و کرایه‌ها را بروز پرداخت نمی‌کند. در هر صورت باید مسئولین محترم تلاش کنند این مهم را حل‌وفصل نمایند.

او این را هم گفت که با توجه به گرانی انواع لوازم‌یدکی و لاستیک و روغن و  هزینه‌های زیاد ایاب و ذهاب راننده و خالی بودن جیب راننده نیاز مبرم است که کرایه‌ها به‌صورت آنلاین و نقد پرداخت شود، تا هم رانندگان متضرر نشوند هم کشاورزان در این فصل برداشت دچار مشکل نشوند.

به گفتهٔ امیری امروز هیچ وسیله‌ای به‌صورت اقساط کامیون دار نمی‌تواند بخرد. پس دلیلی ندارد که کرایه به‌صورت قرض و پس از رسید باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.