| کد خبر: 160020 |

◄ تقدیر دبیرکل جامعه متخصصین مراقبت پرواز از «ترکیش‌ایر»

تقدیر دبیر کل جامعه متخصصین مراقبت پرواز ایران از شرکت هواپیمایی ترکیش به‌واسطه همکاری نزدیک و مساعدت‌های انجام‌شده در طی سالیان گذشته جهت حضور اعضا جامعه متخصصین مراقبت پرواز در اجلاس‌های جهانی و منطقه‌ای ایفاتکا ( IFATCA ) و بهره‌گیری این نهاد تخصصی از تجارب جهانی.

تین نیوز

دبیر کل جامعه متخصصان مراقبت پرواز ایران از شرکت هواپیمایی ترکیش به‌واسطه همکاری نزدیک و مساعدت‌های انجام‌شده در طی سالیان گذشته جهت حضور اعضا جامعه متخصصین مراقبت پرواز در اجلاس‌های جهانی و منطقه‌ای ایفاتکا ( IFATCA ) و بهره‌گیری این نهاد تخصصی از تجارب جهانی تقدیر کرد.

به گزارش تین‌نیوز، امیرحسین رحیمی دبیرکل جامعه متخصصان مراقبت پرواز ایران از ذکری کوروجام مدیر هواپیمایی ترکیش در ایران به‌واسطه همکاری نزدیک و مساعدت‌های این شرکت جهت حضور اعضای جامعه متخصصین مراقبت پرواز و کنترلرهای ترافیک هوایی در اجلاس‌های جهانی و منطقه‌ای ایفاتکا ( IFATCA ) و بهره‌گیری متخصصین این سازمان مردم‌نهاد از تجارب جهانی در طی سالیان گذشته تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار که شهاب بیرانوند عضو هیئت‌مدیره ایران انکا نیز حضور داشت؛ مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش در ایران ضمن قدردانی از زحمات کنترلرهای ترافیک هوائی ایران در ارائه سرویس ایمن و مطلوب به پروازهای هواپیمایی ترکیش افزود من از مرکز کنترل پرواز ایران و برج مراقبت پرواز فرودگاه امام خمینی بازدید کرده‌ام و از نزدیک شاهد تلاش‌های ارزشمند کنترلرهای ترافیک هوایی در این حرفه خطیر و مهم بوده‌ام.

وی افزود شرکت هواپیمایی ترکیش فعالیت خود را از ٤٥ سال قبل در ایران آغاز کرد و هم‌اکنون این شرکت به شش فرودگاه و مقصد در ایران پرواز برنامه‌ای دارد و این شرکت بزرگ‌ترین ظرفیت صندلی را در ایرلاین های غیر ایرانی  بر اساس آمار وزرات راه و شهرسازی به خود اختصاص داده است .

شرکت هواپیمایی ترکیش در سال ١٣٩٥ بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر را در بین شرکت‌های هواپیمایی خارجی در ایران داشته است و در حال حاضر به مقاصد تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و اهواز پروازهای برنامه‌ای داشته و نیز پروازهای بسیاری به سایر کشورهای جهان دارد.

این شرکت هفته‌ای ٣٧ پرواز به تهران انجام می‌دهد که بیشتر آن‌ها با هواپیمای بدنه وسیع انجام می‌شود و نیز روزانه به فرودگاه‌های اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و هفته‌ای ٣ پرواز به اهواز در حال انجام است .

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده با همکاری‌های نزدیک شاهد روند روبه‌رشد این پروازها در فرودگاه‌های  ایران باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.