| کد خبر: 152911 |

تاخیر در پروازهای مشهد - نجف

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت : پروازهای مشهد به نجف به دلیل شرایط جوی نامساعد، گرد وخاک شدید و کاهش دید پروازی در عراق تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده اند.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت : پروازهای مشهد به نجف به دلیل شرایط جوی نامساعد، گرد وخاک شدید و کاهش دید پروازی در عراق تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده اند.

حسن جعفری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دیشب تاکنون شرایط آب و هوایی در نجف نامساعد شده لذا همه پروازها به مقصد آن شهر در عراق متوقف گردیده اند.

وی گفت: دیشب هواپیمای شرکت ایران ایر که ساعت15:30 از مشهد به مقصد بغداد بلند شده بودند بخاطر کاهش شدید دید افقی در فرودگاه مقصد به سمت تهران تغییر مسیر داد و در در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست.

او افزود: یکی از دو پرواز دیگر که دیشب از مشهد به مقصد نجف انجام شد مربوط به شرکت هواپیمایی قشم ایر بود که به ناچار در اصفهان فرود آمد و پرواز دیگر متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان هم به دلیل گرد و خاک زیاد در نجف، در فرودگاه امام خمینی(ره) تهران فرود آمد.

وی ادامه داد: پرواز شماره 118 شرکت هواپیمایی العراقیه هم که قرار بود ساعت 12 ظهر امروز عازم نجف شود تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

او گفت: دو پرواز دیگر عصر امروز هم شامل 2225 شرکت هواپیمایی قشم ایر ساعت 16:45 و شماره 6597 شرکت هواپیمایی آسمان با تاخیر مواجه خواهند بود تا وضعیت جوی در نجف مساعد شود.

وی افزود: فرودگاههای بغداد و نجف به دلیل شدت گرد و خاک با کاهش شدید دید پروازی مواجه شده اند و امکان انجام پرواز به آنها وجود ندارد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از مهرآباد دومین فرودگاه پرتردد کشور است که بطور متوسط روزانه 180 پرواز و در ایام پیک تا 250 پرواز ورودی و خروجی از آن انجام می شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.