| کد خبر: 122826 |

◄ بهره‌برداری از ۱۵پروژه دریایی و بندری هرمزگان

تین‌نیوز| طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در بندر شهید رجایی، بهره‌برداری از 15 پروژه فنی، عمرانی  و سرمایه‌گذاری حوزه دریایی و بندری هرمزگان آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "محمد سعیدنژاد" معاون وزیر راه و شهرسازی، اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، آیت‌الله "غلامعلی نعیم‌آبادی" نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس و جمعی از مدیران اجرایی استان در آیین افتتاح پروژه‌های دریایی و بندری هرمزگان حضور داشتند.

"الله‌مراد عفیفی‌پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای احداث و بهره‌برداری از این 15پروژه اعتباری بالغ بر 955میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان بنادر و مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است.

وی احداث مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از جمله این پروژه‌ها برشمرد که برای ساخت آن 70 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره‌برداری از یک فروند قایق جستجو و نجات، قایق طنابگیر همیار یک، یدک کش پرقدرت 5000 اسب بخار، بازسازی کامل لایروب کاترساکشن ذوالفقار، بازسازی شناور مولتی کت چندمنظوره نور یک و خارج‌سازی لاشه دو فروند مغروقه پرخطر واقع در مسیر تردد دریایی را از جمله طرح‌های فنی بهره‌برداری شده در بندر شهید رجایی اعلام کرد.

عفیفی‌پور گفت: ساخت سه فروند اسکله فلزی شناور چندمنظوره، انجام تعمیرات اساسی اسکله‌های فلزی شناور مسافری بندر شهید حقانی، خرید، نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن VOIP و فعال‌سازی زیرساخت فیبر نوری مجتمع بندری شهید رجایی از دیگر پروژه حوزه فنی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بود که رسما به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی، در حوزه دریایی نیز دو پروژه سایت استعلام الکترونیک اجازه حرکت شناورها و سایت صدور اجازه حرکت الکترونیک کشتی ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.