بازدید سایت : ۲۴۱۳۸

ارائه خدمات مطلوب به تاکسیرانان باید در اولویت کاری شرکت تعاونی تاکسیرانان شهر همدان باشد

ارائه خدمات مطلوب به تاکسیرانان باید در اولویت کاری شرکت تعاونی تاکسیرانان شهر همدان باشد

تین نیوز | یکی از سیاست های کلان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان حمایت از شرکت تعاونی تاکسیرانی شهر همدان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی همدان، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان و مدیران واحد های بازرسی و روابط عمومی سازمان و مدیرعامل تعاونی تاکسیرانی و اعضای اتاق فکر تاکسیرانان تشکیل شد، در ابتدا مدیر عامل سازمان بر ضرورت همکاری و همیاری شرکت تعاونی تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: به منظور دست‌یابی به توسعه پایدار شهری و در راستای تحقق قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به استناد بند الف 3-4 تبصره 13 قانون بودجه سال 1385، مبنی بر ایجاد شرکت‌های تعاونی و خصوصی تاکسیرانی شهری امری ضروری است.

محمود حضرتی گفت: شفاف سازی نسبت به عملکرد نامطلوب گذشته شرکت تعاونی ،مشتری مداری و پاسخگویی به خواسته های به روز تاکسیرانان در توسعه و جذب سهامداران جدید نقش اساسی و موثری دارد.

وی خواستار برپایی جلسه مجمع عمومی برای سهامداران و تبلیغات جهت جذب اعضای جدید شد و افزود: جذب سرمایه و سهامداران جدید باید در راستای ارتقاء و افزایش خدمات به تاکسیرانان باشد.

محمود حضرتی گفت: در راستای حمایت از تاکسیرانان زحمتکش سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانی باید با ارتباط موثر و نزدیک در رفع نیازهای تاکسیرانان خدوم و زحمتکش اقدام نمایند.

وی گفت: تعاونی تاکسیرانی شهر همدان با 1500 عضو فعال میتواند در رفع دغدغه های تاکسیرانان اقدام نماید. همچنین وی خواستار پالایش اعضای فعال تاکسیرانان در شرکت تعاونی شدوگفت: تعاونی میتواند سهامداران فعال و غیر فعال را شناسایی و نسبت به برنامه ریزی آن اقدام نماید.

حضرتی افزود: شرکت تعاونی تاکسیرانی با برنامه ریزی مدون و ارائه خدمات مفید بایدکلیه تاکسیرانان همدان را جذب نماید.

در ادامه مدیر عامل تعاونی تاکسیرانی گفت: شرکت تعاونی شهر همدان در بخش ها متنوعی از جمله کارگاهی شامل: تعمیرگاه، خدمات برق خودرو، صافکاری و نقاشی، کارواش و همچنین بخش اداری شامل: امور بیمه، خرید و فرش خودرو تاکسی و ... در خدمت رانندگان می باشد.

حمید رزجی افزود: این تعاونی با تعداد بیش از 1500 نفر عضو با ارائه خدمات و بسته حمایتی که شامل 100 نوع خدمات مختلف بیمه ای، آموزشی، درمانی، تعمیرگاهی و... آمادگی شرکت تعاونی را اعلام و خواستار حمایت ز سوی سازمان ومدیران اجرایی گردید.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: شرکت تعاونی با اعتماد سازی باید سرمایه بیشتری را جذب نماید تا بتواند خدمات بیشتری به سهامداران خود که تاکسیرانان زحمتکش هستند ارائه دهد.

حضرتی گفت: شرکت تعاونی می تواند در رضایت مندی تاکسیرانان رفاه و آسایش آنان نقش کلیدی ایفا نماید.

وی در خاتمه افزود: بهره مندی از توان شرکت تعاونی به منظور جلب رضایت تاکسیرانان حائز اهمیت است.

در ادامه مدیران واحد های سازمان و اعضای اتاق فکر به بیان دیدگاههای خود پرداختند و در نهایت مقرر گردید طبق فرمی که با همکاری روابط عمومی سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانی تهیه و نسبت به شفاف سازی بسیاری از امور اقدام گردد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.