| کد خبر: 244729 |

◄ ادعای تعرض به کامیون‌داران ایرانی در عراق کذب است

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش تین نیوز، شهرام کرمی اظهار داشت: کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن فردی با هدف اختلاف بین دو ملت ایران و عراق ادعا می‌کند که کامیون‌داران ایرانی در کشور عراق مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: براساس بررسی‌های انجام شده کذب بودن این ادعا اثبات شد و موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و سربازان گمنام امام زمان(عج) شخص مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند و اکنون وی تحت قرار بازداشت و بازجویی قرار دارد.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این فرد بر کذب بودن ادعاهای خود اقرار کرده است گفت: براساس شواهد احتمالا این فرد با شبکه‌ها و رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط باشد.

به گفته این مسئول قضایی در کرمانشاه، بازجویی از این فرد کماکان ادامه دارد و تاکنون سه نفر دیگر هم در این رابطه دستگیر شده‌اند.

دادستان کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این نشست خواستار جدی گرفتن مسئله نشر اکاذیب در فضای مجازی شد و در این راستا و با توجه به پیامدهای منفی این موضوع در جامعه، به شدت با انتشار دهندگان مطالب کذب که سبب تشویش اذهان عمومی می‌شود، برخورد خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سایت خبری خبرآنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.