| کد خبر: 256982 |

پیشرفت 57 درصدی پروژه های راهسازی قزوین

۱۶ پروژه پل و ابنیه فنی راه ها با پیشرفت ۵۷ درصدی در قزوین در حال اجرا است.

تین نیوز

هاشم ابراهیم آبادی، رییس اداره نگهداری ابنیه راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:در حال حاضر ۱۶ پروژه ابنیه فنی و پل با پیشرفت ۵۷ درصدی در سطح راه های این استان در حال اجرا هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هاشم ابراهیم آبادی گفت: مرمت و بازسازی پل های خسارت دیده از سیل در حوزه استحفاظی استان قزوین، تعمیر و مرمت نقطه پرتصادف محور قزوین رشت محدوده الوندی و بازسازی دیوار حائل محور قزوین رشت از جمله پروژه های فعال این استان است.

وی اضافه کرد:در حال حاضر ۶هزار و ۱۸۳دستگاه پل و ۱۲ تونل در سطح راه ها با تلاش مستمر راهداران استان قزوین تعمیر و نگهداری می شوند.

ابراهیم آبادی، شناسایی و تعمیر پل ها و ابنیه فنی را وظیفه مهم این اداره عنوان کرد و گفت:در همین راستا تنقیه پل ها و آبروها یکی از اقدامات مستمر این اداره کل برای جلوگیری از خسارات احتمالی به پل ها و هدایت آب های سطحی است.

رییس اداره نگه داری ابنیه راه های استان قزوین افزود: علاوه بر این، بازدیدها و بازرسی های فنی مستمر برای بررسی وضعیت پل ها و ابنیه فنی، برای حصول اطمینان از ایمنی سازه ای و بررسی پل ها به منظور عبور سیلاب و جلوگیری از بحران های احتمالی نیز به طور مستمر در طول سال از سوی کارشناسان این اداره انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.