| کد خبر: 249499 |

 آزادسازی ۱۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی با ارزشی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، از آزادسازی بیش از ۱۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزشی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز
فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، از آزادسازی بیش از ۱۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزشی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ سعید شعبان زاده با اعلام این خبر عنوان کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، با سازماندهی نیروهای در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

شعبان زاده بیان داشت: در راستای اجرای ماده ۳۸ آئین نامه اجرایی قانون زمین شهری در اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی، ضمن هماهنگی با معاون دادستان و با حضور نماینده دادستان و با همکاری اجرائیات شهرداری و مامورین انتظامی ، ۱۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی آزادسازی شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: روز گذشته یک مورد رفع تعرض فوری از اراضی ملی و جلوگیری از ادامه تعرض، به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال توسط نیروهای تحت نظر یگان حفاظت در شهرک عارف (لالو آباد) رفع تصرف شد و اراضی مورد تعرض به وضعیت سابق اعاده شده است.

سرهنگ شعبان زاده اضافه کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف ها و تعرض های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می توانند موارد را به شماره تلفن گویای ١۶۵۶ اعلام کنند.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.