| کد خبر: 264673 |

مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه مشهد برگزار شد

تمرین محدود طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای سطح آمادگی ارگان های امدادی و امنیتی مستقر در فرودگاه مشهد در شرایط اضطراری با موفقیت کامل انجام شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از برگزاری مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس خبر داد و گفت: تمرین محدود طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای سطح آمادگی ارگان های امدادی و امنیتی مستقر در فرودگاه مشهد در شرایط اضطراری با موفقیت کامل انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی پس از برگزاری مانور محدود طرح اضطراری فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهدمقدس گفت: تمرین محدود طرح اضطراری با رویکرد حفظ و ارتقای سطح آمادگی ارگان های امدادی و امنیتی مستقر در فرودگاه مشهد در شرایط اضطراری امروز ۳۰ آبان ماه با موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: نوع حالت اضطراری و حادثه فرضی «خروج از باند پروازی پس از فرود» و شناسایی بهتر ابعاد حوادث و سوانح های احتمالی، ارزیابی برنامه ها و شیوه های برخورد در وضعیت اضطراری مشخص شده، ارزیابی تجهیزات و امکانات موجود و شناسایی تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با وضعیت اضطراری از جمله اهداف این مانور بود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مشهد در این مانور، با به کارگیری خودروها و تجهیزات پیشرفته اطفاء حریق و امداد و نجات فرودگاهی توسط نیروهای مجرب ایستگاه آتش نشانی فرودگاه مشهد میزان آمادگی نیروها و تجهیزات برای مدیریت سوانح فرودگاهی ارزیابی شد.

گفتنی است پس از انجام کامل تمرین محدود طرح اضطراری، نقاط ضعف و قوت در موضوعات فرماندهی، هماهنگی و ارتباطات در جلسه ارزیابی سطح کیفی با حضور مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی، معاونان، روسای ادارات و فرماندهان ارگان های نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه مشهد مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.