| کد خبر: 200123 |

آژانس‌های همدان توان چارتر کردن پرواز همدان- کیش را ندارند

مدیر فرودگاه همدان با تأکید بر اینکه آژانس های مسافرتی بومی همدان برای چارتر کردن پرواز همدان- کیش اعلام آمادگی نکردند، گفت: برای برقراری پرواز همدان- کیش چاره‌ای نداریم و باید از چارترکننده غیربومی استفاده کنیم.

تین نیوز

مدیر فرودگاه همدان با تأکید بر اینکه آژانس های مسافرتی بومی همدان برای چارتر کردن پرواز همدان- کیش اعلام آمادگی نکردند، گفت: برای برقراری پرواز همدان- کیش چاره‌ای نداریم و باید از چارترکننده غیربومی استفاده کنیم.

سهراب کلوندی با بیان اینکه برقراری پرواز همدان- کیش یکی از مطالبات مردم است، اظهار کرد: با توجه به عدم همکاری و آمادگی آژانس های همدان چاره‌ای نداریم که با چارترکننده غیربومی قرارداد منعقد کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع واگذاری چارتر کردن پرواز همدان- کیش به تمامی آژانس های مسافرتی همدان ابلاغ شده است، تصریح کرد: ۵۳ آژانس مسافرتی در همدان وجود دارد که متأسفانه هیچ‌یک توان چارتر کردن پرواز همدان- کیش را ندارند.

کلوندی با بیان اینکه یکی از مشکلات آژانس های مسافرتی همدان نداشتن سرمایه در گردش است، افزود: متأسفانه آژانس های همدان نقشه راه، برنامه اقتصادی و سرمایه در گردش ندارند و برای چارتر کردن این پرواز هیچ‌یک اعلام آمادگی نکردند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه مسئولیت حفظ زیرساخت های فرودگاهی را دارد، بیان کرد: با وجود اینکه فرودگاه مسئولیت برقراری پروازها را ندارد اما به درخواست فرودگاه جلساتی با معاون امور اقتصادی استاندار و آژانس های استان در این زمینه برگزار شد اما متأسفانه آژانس های همدان به علت نداشتن سرمایه در گردش توان چارتر کردن پرواز همدان- کیش را ندارند.

مدیر فرودگاه همدان با تأکید بر اینکه نتیجه نهایی پرواز همدان- کیش شنبه اعلام خواهد شد، تأکید کرد: در حال حاضر با یک چارترکننده غیربومی در حال مذاکره هستیم اما تمام اختیارات به این شرکت داده نمی‌شود بلکه بحث بلیت فروشی به یک آژانس از استان داده خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.