| کد خبر: 183517 |

◄ تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی ستادی شرکت فرودگاه‌ها به رسمی

سرپرست برنامه‌ریزی، تامین و ساماندهی نیروی انسانی از تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی ستادی به رسمی آزمایشی خیر داد.

تین نیوز

سرپرست برنامه‌ریزی، تامین و ساماندهی نیروی انسانی از تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی ستادی به رسمی آزمایشی خیر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا قربانی ضمن اعلام این خبر گفت: پس از اخذ مجوز دفتر تشکیلات و برنامه و بودجه از سازمان اداری و استخدامی کشور، حاکمیتی بودن پست‌های ستادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تایید و تصویب و اکنون تبدیل وضعیت کارکنان از پیمانی به رسمی تسهیل شده است.

وی با بیان این‌که قریب به 200 نفر از کارکنان ستاد امکان تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی را دارند، افزود: این تعداد باید از شرایط احراز نیز برخوردار باشند.

به گفته قربانی؛ حاکمیتی بودن پست سازمانی، 5 سال خدمت از بدو استخدام، دارا بودن حداقل مدرک لیسانس، ورود به سازمان از طریق شرکت در آزمون های عمومی، کسب میانگین نمره ارزشیابی بالاتر از 80 در سه سال آخر، طی کردن مراحل گزینش و فرآیندهای مربوطه، موافقت و رضایت مدیر از عملکرد کارمند، از شرایط احراز محسوب می شود.

سرپرست برنامه ریزی، تامین و ساماندهی نیروی انسانی گفت: تا هفته آتی چگونگی تبدیل وضعیت کارکنان ستادی از طریق فرآیند BPMS اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی فرودگاه‌ها نیز اظهار داشت؛ حاکمیتی بودن پست‌های سازمانی فرودگاه‌ها هنوز از سوی دفتر تشکیلات و برنامه و بودجه ابلاغ نشده است که به محض ابلاغ برای این دسته از کارکنان نیز اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.