| کد خبر: 270682 |

انجام ۷۵۹۱۱۰ آزمایش در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفی پروژه های عمرانی، ۷۵۹۱۱۰ آزمایش متنوع توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

تین نیوز

 مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفی پروژه های عمرانی استان، ۷۵۹۱۱۰ آزمایش متنوع در سال گذشته توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان رضوی به ثبت رسیده که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۴۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن کفاشی در خصوص عملکرد سال گذشته گفت: استان خراسان رضوی دارای ۶ شعبه و ۲۲ واحد محلی و  ۹۶ نفر کارکنان فنی و غیر فنی است که در ۲۸ پروژه مستقر و غیر مستقر مشغول به ارائه خدمات هستند.

کفاشی همچنین افزود: بیش از  ۷۵۹۱۱۰ نوع آزمایش متنوع در این اداره کل انجام می گیرد و این استان برای آزمایشگاه های سایر استان ها ( ۴ استان) خدمات رسانی کرده است.

وی با اشاره به پروژه های شاخص استان که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آنها حضور داشته است، گفت: این آزمایشگاه با ارتباط تنگاتنگی که با سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان داشته است توانسته در حوزه راه، راه آهن، فرودگاه، آب و فاضلاب، شهرک های صنعتی، شهرداری ها و... مستقر بوده و با رعایت استانداردهای روز دنیا و بهره برداری از توانمندی و تخصص کارکنان خود با حفظ کیفیت ساخت در سرعت بخشیدن به اتمام و به سرانجام رساندن پروژه ها تلاش کند.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان با اشاره به نقش آفرینی آزمایشگاه در پروژه های ملی و استانی افزود: پروژه قطار شهری مشهد استان از جمله پروژه هایی است که آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در ارتقا کیفی آنها تأثیر گذار بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته دوره های متنوع آموزشی در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان برگزار شده افزود: ۲۳۱۸ نفر- ساعت دوره آموزشی برای کارکنان آزمایشگاه استان و ۷۱۰ نفر- ساعت برای کارشناسان هستند و ده نفر  دستگاه های اجرایی به صورت ویدیو کنفرانس و به صورت حضوری و برای کارشناسان فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری مشهد، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و مهندسین مشاور و شرکت های خصوصی برگزار شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.