| کد خبر: 246718 |

آغاز به کار شورای همیاران صلح در حوزه حمل ونقل

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد از آغاز فعالیت شورای همیاران صلح در سازمان تاکسیرانی و سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری مشهد خبر داد.

تین نیوز

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد از آغاز فعالیت شورای همیاران صلح در سازمان تاکسیرانی و سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری مشهد خبر داد.

به گزارش تین نیوز، جعفر سروی اظهار کرد: در راستای گسترش رویکرد ترمیمی در شهرداری مشهد و استفاده از ظرفیت های مردمی به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش و کاهش و کنترل جرایم و تخلفات شهری و با موافقت رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در سازمان های حوزه حمل و نقل و ترافیک، شورای حل اختلاف تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: بدین منظور اولین شوراهای حل اختلاف در این حوزه در سازمان های تاکسیرانی و مدیریت حمل و نقل بار درون شهری با حضور مدیران عامل سازمان های مزبور آغاز بکار کرد و احکام اعضای شورای حل اختلاف این دو سازمان اهدا شد.

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این شوراها با همکاری دبیرخانه شهر ترمیمی و معاونت عمران، حمل ونقل و ترافیک تشکیل شده است و در چارچوب رویکرد ترمیمی به عنوان پیوست اجتماعی فعالیت های مدیریت شهری در راستای مأموریت های تبیین شده توسط اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری و در جهت تحقق جهان شهر برکت و کرامت محسوب شده است که امیدواریم به بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و کاهش و کنترل جرایم شهری منتهی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.