| کد خبر: 187060 |

ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان خبر داد؛

◄ بهره برداری از سایت سوخت رسانی جدید ایستگاه راه آهن مشهد

سایت انبار سوخت و سیستم سوخت رسانی جدید ایستگاه مشهد با هزینه ای بالغ بر ۱۴۲ میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تین نیوز

به دلیل فرسودگی، ارتقای ایمنی و افزایش سرعت و ظرفیت سوخت رسانی، سایت جدید در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۴۲ میلیارد ریال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دو فاز اولیه و نهایی آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه آهن خراسان گفت: به دلیل فرسودگی، ارتقای ایمنی و افزایش سرعت و ظرفیت سوخت رسانی، از ابتدای سال ۹۵ سایت جدید در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۴۲ میلیارد ریال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب B.O.T در دو فاز اولیه و نهایی آغاز شد.

محمدهادی ضیایی مهر افزود: فاز اولیه این پروژه سال ۹۶ به اتمام رسید و فاز نهایی آن اکنون آماده بهره برداری است.  

وی تاکید کرد: ایمن سازی سیستم و حفاظت از محیط زیست در برابر نشت سوخت، استفاده از تجهیزات دقیق و پیشرفته اندازه گیری و گزارش گیری، افزایش ظرفیت ذخیره سوخت و افزایش کیفیت سوخت با استفاده از دستگاه فیلتراسیون و سرعت سوخت گیری از ویژگی های بارز این پروژه می باشد.  

مدیرکل راه آهن خراسان در ادامه گفت: پیش بینی مخزن بزرگ ۷۵۰ هزار لیتری آب به منظور اطفاء حریق با سیستم های پیشرفته و احداث دیوار حایل، ضریب امنیتی مجموعه را در برابر حریق تا حد قابل توجهی افزایش داده است.  

محمدهادی ضیایی مهر توضیح داد: نصب ۱۶ دستگاه دیسپنسر سوختگیری جدید در خطوط سوخت لکوموتیوها، کارخانجات مسافری و سوله ترنست، قابلیت سوخت گیری همزمان لکوموتیو و ترنست و واگن های استیم و مولد را فراهم نموده و حجم چشمگیری از توقف و مانور وسایط فوق جهت سوختگیری کاهش یافته است. 

وی در پایان تاکید کرد: حضور فعال بخش خصوصی در این پروژه در راستای اجرای اصل ۴۴ و ایجاد اشتغال برای ۱۳ نفر و برون سپاری سازمانی با هدف افزایش کیفیت در خصوص سیاست های راه آهن جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.