| کد خبر: 267501 |

آغاز عملیات اجرایی تقاطع های سطح شهر کرج؛ انعقاد قرارداد خرید ۴۰ اتوبوس برقی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملیات اجرایی تعدادی از تقاطع ها و پروژه های مهم در سطح شهر هم زمان با فاصله زمانی ۴۰ روز آغاز شد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: عملیات اجرایی تعدادی از تقاطع ها و پروژه های مهم در سطح شهر هم زمان با فاصله زمانی ۴۰ روز آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مسعود محمدی با اشاره به پروژه های در دست بهره برداری سطح شهر اظهار کرد: با همراهی و پیگیری مدیریت شهری عملیات اجرایی به سرعت در حال انجام است و به زودی خط تندروی کلان شهر کرج در بلوار شهید بهشتی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی تعدادی از تقاطع ها و پروژه های مهم در سطح شهر هم زمان با فاصله زمانی ۴۰ روز آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی چند تقاطع از جمله میدان جمهوری، زیرگذر فلکه اول و تقاطع غیرهمسطح بلوار مؤذن باعث ترافیک و مزاحمت شده است که امیدواریم پروژه ها طبق زمان به پایان برسد.

محمدی با اشاره به برنامه های دو ماه پایانی سال تاکید کرد: با توجه به اینکه تعدادی از پروژه ها آغاز شده است، تلاش می کنیم به بهترین نحوه در سطح شهر به استقبال از بهار برویم.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی شهر را از فضای عمرانی خارج می کنیم و اهتمام ویژه ای نسبت به فضاآرایی شهر، محتوای المان ها و پاک سازی محیط خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه احداث خط تندرو در بلوار شهیدی بهشتی موجب ترافیک شده است و جزو معدود کلان شهرهای هستیم که مسیر خط تندرو نداریم، ادامه داد: با همراهی و پیگیری مدیریت شهری عملیات اجرایی به سرعت در حال انجام است و به زودی خط تندروی کلان شهر کرج در بلوار شهید بهشتی به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی با بیان اینکه کرج نخستین شهری بود که با شرکت ایران خودرو دیزل برای خرید ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی قرارداد منعقد کرد، گفت: مدیریت شهری به تمام تعهدات خود عمل کرده است و به محض ورود اتوبوس های برقی اطلاع رسانی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.