| کد خبر: 223383 |

◄ حاشیه های متن خداحافظی یک مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی

هفته گذشته بود که مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی علیرضا قربانی را به سمت مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان منصوب کرد.

تین نیوز

هفته گذشته (11 آذر) بود که مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی علیرضا قربانی را به سمت مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، هم زمان با این انتصاب متنی که «محمد قائم تاجگردون» مدیرکل سابق دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی که برای خداحافظی با همکاران خود منتشر کرده بود مورد توجه فعالان حوزه بنادر و دریانوردی در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

در متن خداحافظی تاج گردون آمده بود:

«با توکل به نام حضرت دوست و پس از کسب رخصت از حضار این غزل مثنوی شود تقدیم به شما مردمان نیکوکار:

«وقت تودیع ماست، شکر خدا/ که درین مدت تصدی پست

چند گامی اگرچه کوچک و کم/ پیش رفتیم در مسیر درست

جای دارد که من به سهم خودم،  قدردانی کنم در این دوران، پیش از هرکس از مدیرعامل و سپس از تمام همکاران، هیئت عامل و مدیرانی که به ما دست دوستی دادند و 2 سال و چهار ماه یک نفس هم ز پا نیفتادند. همچنین جمله دوستانی که عهد بستند در رفاقت.

 ما کارمندان بندر و مرکز و عزیزان دفتر فاوا سعی کردیم و با تخصص خویش با تمام وجود  در مسیر تعهد و تدبیر کوشیدیم و هیچ گاه از خطر نترسیدیم. نقشه راه هوشمندی را شکر ایزد طبق برنامه پیش بردیم و ماه گذشته از 2 سامانه رونمایی شد. مابقی نیز با امید خدا و تلاش تمام همکاران به ثمر می نشیند و آخر می شود راه پیش رو آسان.

به پایان رسید این دفتر و حکایت در انتها باقی است. نوبت ما به سر رسید ولی تا ابد نوع فکر ما باقیست»

یک فعال حوزه بنادر و دریانوردی در این مورد نوشت: قطعا دعای خیر تک تک همکاران بنادر و سازمان تا ابد همراه ایشان و حامیانش خواهد بود!

یکی دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی نیز نوشت: مصرع آخر دقیقا رفتار غلط خودشان را تکرار کردند. یعنی اینکه هیچ اعتقادی به نظر کارشناسان اهل فن در سازمان و بنادر ندارند و فکر می کنند ایده خودشان درست است. ایشان در حالی کاندیدا خواهند شد که با رأی مردم به مجلس بروند که هیچ اعتقادی به دموکراسی ندارند و در عمل نشان دادن و در مرقومه خداحافظی به صورت شفاف آن را بیان کردند.

به گزارش تین نیوز، علیرضا قربانی که جانشین تاج گردون شده، دارای مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد مدیریت پدافند غیرعامل بوده و پیش از این مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی زمین و مسکن و معاون حفاظت فناوری اطلاعات مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی بوده است.

 محمد قائم تاجگردون  ۱۴ مهر ماه امسال از مدیریت فاوای سازمان بنادر و دریانوردی استعفا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.