| کد خبر: 192125 |

◄ جلوگیری از 85 مورد ساخت و ساز و تجاوز به حریم راه در استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از 85 موردتجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری شد.

تین نیوز

علی صبحی در بازدید از محور کوثر به خلخال با بیان اینکه از این میزان 30 مورد با دستور قضائی قلع و قمع گردید افزود:راه و حریم آن به عنوان سرمایه ارزشمند ملی است و راهداران دیار سبلان برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان شبانه روز تلاش کرده وبا متخلفین با قاطعیت برخورد می کنند.

 

به ​گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل،وی از خط کشی 420 کیلومتر از جاده های استان اردبیل در فصل بهار خبر داد و تصریح کرد:در جهت ایمن سازی محورها هزارو 110 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی و حفاظ در پرتگاهها و آبروها نصب شده و راهداران توانستند 10 دستگاه پل و ابنیه فنی را نیز در جاده های استان تعمیر و مرمت نمایند.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برای تسهیل در عبور و مرور و افزایش ایمنی جاده ها 62 هزارو 600 مترطول درزگیری در راههای آسفالته و 40 هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله ها در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

 

صبحی اقدامات نگهداری راهها را بطور مستمر و روزانه عنوان کرد و افزود: راهداران سخت کوش در فصل بهــار 3 هزارو 150 متر مکعب ریزش برداری، 113 کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال های طرفین راه و هزارو 730 کیلومتر زهکشی و دریواسیون پل های بزرگ را انجام داده اند.

 

وی انجام عملیات های روزانه نگهداری سیستم های روشنایی جاده ها را یادآور شد و تصریح کرد: در سه ماه نخست سال اکیپ نگهداری سیستم روشنایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بطور مرتب اقدام به رفع اتصالات و خاموشی ها،تمیزکردن حباب چراغ ها،تعویض لامپ های سوخته و اصلاح پایه های کج تیرهای روشنایی کرده است.

 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: باهدف افزایش ایمنی 872 شاخه گاردریل،3 هزارو 200 بازتاب تعمیر و نصب،4 هزارو 120 مورد علائم شستشو و 870 عدد تابلوهای الزامی نیز توسط راهداران پرتلاش در جاد ها نصب شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.