بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ ادبیات لطیف آقای رئیس و دفاع از شهرداری در حوزه مترو

◄ ادبیات لطیف آقای رئیس و دفاع از شهرداری در حوزه مترو

تین نیوز | رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به نطق پیش از دستور حافظی و انتقادات مطرح شده نسبت به عملکرد شهرداری تهران واکنش نشان داد و گفت: ساخت ١٣١ كيلومتر ظرف ١ سال مديريت قاليباف در شهرداری تهران از جمله اقدامات مدیریت شهری است.
 
احمد دنیامالی در جلسه يكصد و هفتاد و پنجم شوراي شهر تهران در واكنش به نطق پيش از دستور رحمت الله حافظي اظهار داشت: زاویه دید بنده به انتخاب هیئت رئیسه نقادانه است اما به واژه هایی همانند زر و زور و قدرت اشاره ندارم بلکه به ادبیاتی لطیف تر و بدون تهمت قائل هستم. 
 
رييس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداري طی ١ سال اخير بيان داشت: طی مديريت قاليباف 131 کیلومتر خط مترو عليرغم وجود تحریم و با بدهی دولت به شهرداری ساخته شده است. 
 
وي با بيان اينكه طبق گفته هاي حافظي كل كشور را فساد فرا گرفته است، تصريح كرد: قطعا فساد اداری در شهرداري تهران یکی از نگرانی های ما است كه بايد رفع شود. 
 
دنيامالي با اشاره به تضارب آرا در بين اعضا گفت: طي اين دو سال اعضا با دیدی تخصصی موضوعات را پیش بردند لذا انتظار مي رود در دو سال آینده نيز رفتار اعضا منطبق با برنامه باشد. 
 
اين عضو شوراي شهر تهران خاطرنشان كرد: شاید یکی از دستکاه هایی که همچنان روحیه جهادی دارد شهردرای تهران است.
 
رييس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراي شهر تهران ضمن استقبال از اين گونه انتقادات خاطرنشان كرد: تفاوت انتقادات لفظي و مكتوب در بار حقوقی آنهاست.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آقای دنیا مالی پیش از اینکه نماینده مردم تهران باشد نماینده شهردار است هنوز خاطره تبلیغات میلیاردی ایشان در شهر تهران از یادها نرفته است ایشان تنها اصولگرایی بود که به واسطه کمک مالی توانست حتی به لیست اصلاح طلبان هم اضافه شود و در انتخابات سئوال برانگیز به همراه خانم راستگو بر خلاف انتظار مردم رای به ادامه کار قالیباف بدهد