| کد خبر: 32852 |

زائران از فرودگاه زنجان به حج عمره اعزام می‌شوند

تین نیوز | معاون فرودگاه زنجان از آمادگی این فرودگاه برای انجام پروازها به جده خبر داد و گفت: زائران خانه خدا از ۲۶ آذرماه از فرودگاه زنجان به حج عمره اعزام می‌شوند.
 
سعید رمضانلو با اشاره به از سرگیری پروازهای حج عمره از فرودگاه زنجان اظهار داشت: نخستین گروه از زائران بیت‌الله‌الحرام 26 آذرماه به عربستان صعودی اعزام می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه هواپیماهایی که از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند، در فرودگاه جده به زمین می‌نشینند، اعلام کرد: در هر دوره پنج روزه یک هواپیما به مقصد عربستان به پرواز درمی‌آید و با انجام هر پرواز 275 نفر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
 
معاون فرودگاه زنجان از انجام 41 پرواز حج در 8 ماهه نخست سال 93 خبر داد و گفت: با این تعداد پرواز 7 هزار و 516 زائر زنجانی به خانه خدا اعزام شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد دارد.
 
وی ابراز کرد: به علت برودت و سرمای هوا در زنجان در حال رایزنی با شرکت هواپیمایی هستیم که پروازها در نیمروز و بین ساعات 11 تا 16 بعد از ظهر انجام شود تا مردم و استقبال کنندگان در مضیقه نباشند.
 
رمضانلو با اشاره به اختصاص بودجه 9 میلیارد ریالی برای تکمیل باند فرودگاه بیان کرد: 250 متر از باند فرودگاه آماده آسفالت است و در 600 متر باقی مانده عملیات زیرسازی انجام می‌شود.
 
وی عنوان کرد: توسعه ترمینال در ضلع غربی و شرقی به مساحت 2 هزار و 100 مترمربع در دست اقدام است و پیش‌بینی می‌شود با اختصاص اعتبار مورد نیاز تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.
 
معاون فرودگاه زنجان با اشاره به احداث نمازخانه در محوطه فرودگاه تصریح کرد: تکمیل این نمازخانه به مراحل پایانی خود نزدیک شده و برای استفاده مسافران و استقبال کنندگان پروازهای حج عمره تجهیز و آماده‌سازی می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: پرواز به مشهد مقدس روزهای سه‌شنبه و جمعه از فرودگاه زنجان اعزام می‌شود و این پرواز نیز در ساعاتی از روز که هوا مطلوبتر است، انجام می‌گیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.