| کد خبر: 262851 |

لکه‌گیری ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌ های کشور در ۶ ماه اول امسال

در شش ماهه اول امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده های کشور لکه گیری شده است و اکنون ۵ ماه از سال جاری باقی مانده و برغم محدودیت ها، پروژه ها را فعال نگه داشته ایم.

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در آئین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های راهداری استان فارس بیان کرد: در شش ماهه اول امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده های کشور لکه گیری شده است و اکنون ۵ ماه از سال جاری باقی مانده و برغم محدودیت ها، پروژه ها را فعال نگه داشته ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اکبری با اشاره به فعالیت ۲۰۰ کارگاه لکه گیری در جاده های کشور در ایام اربعین افزود: در این دوره ۶ میلیون تن آسفالت در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین حسینی پخش شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با ابلاغ قانون سهمیه قیر، ۲۰۰ کارگاه روکش آسفالت در راه های شریانی در یک ماه آینده فعال نگه داریم، بتوان با تأمین منابع، حدود ۲ تا ۲/۵ برابر این ظرفیت را در روستاها فعال کرد.
اکبری با درخواست سهمیه قیر از مقام عالی وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد که راهداری روزانه ۱۰ پروژه افتتاح و تقدیم به مردم می کند و تا پایان امسال نیز حدود سه هزار پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: روزانه ۱۰ هزار و سالانه سه و نیم تا چهار میلیون فعالیت راهداری و سالانه جاری و یومیه در جاده های کشور انجام می شود که یکی از تفاوت های قابل ملاحظه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با سایر دستگاه های اجرایی کشور است.
اکبری ضمن ارائه گزارشی از نوسازی ناوگان راهداری گفت: استان فارس قرارداد ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری شامل گریدر، بولدوزر و بیل مکانیکی را منعقد کرده است و سایر استان ها هم در حال انجام است و در کل کشور ماشین های خدماتی برای واکنش سریع متحدالشکل خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.