| کد خبر: 259931 |

مخالفت پلیس با تردد اتوبوس های پاکستانی در داخل ایران

رئیس پلیس راه گفت: مخالف تردد اتوبوسهای پاکستانی در ایام اربعین هستیم چرا که فرمان اتوبوسهای پاکستانی در سمت راست قرار دارد و با وضعیت جاده ها و علائم رانندگی ایران همخوانی ندارند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه گفت: مخالف تردد اتوبوسهای پاکستانی در ایام اربعین هستیم چرا که فرمان اتوبوسهای پاکستانی در سمت راست قرار دارد و با وضعیت جاده ها و علائم رانندگی ایران همخوانی ندارند.

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار حسن مومنی؛ رئیس پلیس راه راهور فراجا صبح امروز در جلسه هماهنگی طرح های ترافیکی ویژه اربعین حسینی 1402 اظهار کرد: متاسفانه در شهریور ماه 1401 آمار جانباختگان تصادفات جاده ای نسبت به شهریور 1400، 24 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در شهریور ماه 1401 تعداد 291 نفر بیشتر نسبت به شهریور 1400 جان خود را از دست داده اند، گفت: بیشترین فراوانی جاباختگان تصادفات در استان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه و مرکزی بوده است.

رئیس پلیس راه با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در شهریور ماه سال گذشته در ساعت 16 تا 20 رخ داده است، گفت: 24 درصد از تصادفات فوتی در همین بازه زمانی (16تا20) رخ داده است.

مومنی با بیان اینکه در شهریور ماه گذشته 40 درصد افزایش تردد داشته ایم که البته به دلیل آنکه ایام اربعین در این ماه قرار داشته است، این افزایش تردد قابل پیش بینی بوده است، گفت: پلیس راهور توصیه می کند که به موکب ها در طول مسیر پخش باشند و افراد برای استفاده از موکب ها موارد ایمنی را رعایت کنند چرا که در سال گذشته 10 الی 13 نفر از زائرانی که قصد استفاده از این موکب ها را داشتند، متاسفانه در تصادفات جان خود را از دست دادند.

وی در پایان متذکر شد: مخالف تردد اتوبوس های پاکستانی (در ایام اربعین یعنی شهریور ماه) هستیم چرا که اتوبوس های پاکستانی ، فرمان آنها در سمت راست قرار دارد و با وضعیت جاده ها و علائم رانندگی ما همخوانی ندارند!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.