| کد خبر: 17001 |

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با تین نیوز خبر داد:

◄ وضعیت ترافیکی محل وقوع حادثه سقوط هواپیمای سپاهان

تین نیوز | معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر بار ترافیکی در محل وقوع حادثه سقوط هواپیما تهران- طبس، سبک و خوشبختانه ترافیک ایجاد شده در محل وقوع حادثه قابل کنترل است.

سرهنگ پرویز حسینی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به وقوع سانحه هوایی در حوالی فرودگاه مهرآباد، گفت: با توجه به اینکه محل سقوط هواپیما در شهرک آزادی و تقاطع شیشه مینا بوده است، همکاران ما پس از وقوع حادثه به سرعت در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: همچنین همکاران ما در پلیس راهور از سمت شمال به جنوب از دهکده به سمت تقاطع شیشه مینا محدودیت های ترافیکی را اعمال کرده اند.

معاون ترافیکی پلیس راهور تهرن بزرگ افزود: این محدودیت ها شامل جلوگیری از تردد خودروها است و از طرفی به دلیل اینکه سرنشینان برخی از خوردوهایی که در حل عبور هستند برای مشاهده صحنه حادثه اقدام به توقف می کنند که پلیس راهور مانع توقف خودروهای مذکور می شود تا در محل حادثه کمترین ترافیک را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این در حالی است که بار دهکده از این شهرک عبور می کند و به سمت اتوبان و جاده مخصوص می رود و خوشبختانه از حجم بالای خودروها برخوردار نیست، چرا که معبر اصلی محسوب نمی شود.

سرهنگ حسینی همچنین خاطرنشان کرد: بنابراین بر ترافیکی ایجاد شده در محل حادثه قابل کنترل است و مسیر جایگزینی نیز برای عبور و مرور وجود دارد که با تلاش پلیس راهور شاهد بار ترافیکی سبکی در منطقه هستیم، علاوه بر این به دلیل جلوگیری ماموران پلیس راهور در توقف و تردد به موقع خودروها خودروهای امداد رسانی به موقع بر سر صحنه حادثه حاضر شده اند.

گفتنی است صبح امروز یک فروند هواپیمای ایران ـ 141 در بلوار 6 مینا در شهرک آزادی تهران سقوط کرد. اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد اعلام کرده این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان و در مسیر تهران ـ طبس در حال پرواز بوده است. همچنین این هواپیما 40 مسافر عادی داشته که سه نفر زیر 3 سال و 3 نفر زیر 12 سال بوده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.