بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

برگزاری همایش تخصصی "استانداردهای فرودگاه‌های ایمن و مدرن"

دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، نخستین همایش تخصصی "استانداردهای فرودگاه‌های ایمن و مدرن" را برگزار می‌کند.

برگزاری همایش تخصصی "استانداردهای فرودگاه‌های ایمن و مدرن"
تین نیوز
دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، نخستین همایش تخصصی "استانداردهای فرودگاه‌های ایمن و مدرن" را برگزار می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی؛ در این همایش تخصصی  که چهارشنبه، بیست‌ و پنجم مردادماه، در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار می شود، علی نیکبخت مدیرکل کنترل ترافیک هوایی، میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، حمید حاج بیگی مدیرکل آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما، فرشید گلیج مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، امیرهوشنگ غلامی‌نیا مدیر نگهداری ابنیه و سطوح پروازی، امیرحسین رحیمی سرپرست مدیر ایمنی و علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد در کنار کارشناسان این حوزه حضور خواهند داشت.

مدرس این همایش که از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، کاپیتان Dietere Pade از شرکت بین‌المللی Cyclone، مدرس ICAO ، ACI،  FAA است.

هدف از برگزاری این همایش؛ بررسی وضعیت ایمنی و استاندارهای سطوح پروازی فرودگاه‌ها و شناخت مشکلات مربوط به عدم رعایت استانداردها است. چگونگی استفاده از تجهیزات مدرن در مسیر کاهش خطرات رعایت نکردن استاندارها از دیگر اهداف این همایش عنوان شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.