| کد خبر: 11738 |

هزینه نگهداری از راه های کشور، سالانه ۸۰ هزار میلیارد ریال است

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی،  زرگرپور استاندار اصفهان، محمودزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مقامات استانی و محلی 18 کیلومتر از باند دوم اردستان - اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، عباس آخوندی در این مراسم با بیان اینکه 200 هزار کیلومتر راه به ارزش 2000 هزار میلیارد ریال در کشور وجود دارد، گفت: نگهداری از این تعداد راه به عنوان ثروت بزرگ ملی نیازمند نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی در تصویب اعتبارات حوزه راه است.  وی هزینه نگهداری راه ها را 80 هزار میلیارد ریال در طول یک سال عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با همکاری مجلس و دولت در نگهداری راه ها به عنوان سرمایه ملی کمک شود.

محمود محمودزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این مراسم طول کل پروژه را 57 کیلومتر با عرض 12 متر و تعداد 28 پل عنوان کرد و گفت: در این مراسم 18 کیلومتر از باند دوم اردستان- اصفهان با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید. وی هدف از اجرای پروژه را جلوگیری از تصادفات رخ به رخ و تسهیل در تردد و ایمنی عبور و مرور ذکر کرد.

گفتنی است با حضور وزیر راه، عملیات اجرایی باند دوم زواره – اردستان آغاز شد. همچنین از روند اجرایی باند دوم بادرود- کاشان به طول 55 کیلومتر بازدید بعمل آمد. وزیر راه و شهرسازی در مسیر بازدید از پروژه های راهسازی شهرستان نطنز با حضور در آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس بر مزار شهدای گمنام ادای احترام کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.