
◄ یک پیشنهاد به وزارت راه: از کاربران جاده ها هزینه نگهداری اخذ شود
لازم است وزارت راه و شهرسازی شرایط کاری و مالی را متحول کند و لایحه قانونی بدهد تا از استفاده کنندگان از جاده ها عوارض گرفته شود همانطور که هزینه نگهداری ریل…
عناوین مهم
- فعالیت کریدور شمال جنوب مشروط به وجود راه آهن رشت آستارا نیست
- کارشناسان: بودجه محدود بخش ریلی درست هزینه شود
- راه آهن جاده نیست که هر شرکت چند لکوموتیو بخرد و در آن براند
- حمل 500 میلیون تن کالا بر دوش خودمالکان بود یا شرکت های حمل و نقل؟
- تکلیف دریافت انبارداری در کرایه کل مندرج در بارنامه را معلوم کنید
- عملکرد جزیره ای 14 دستگاه سیاستگذار در امور دریا
- رویکردهایی که موجب ضعیف شدن حمل و نقل ریلی شد
- پیشنهاد قابل توجه یک شهروند برای کاهش بار ترافیکی تهران
- ساخت راه آهن میانه - بستان آباد - تبریز چقدر توجیه اقتصادی دارد؟
- سیر نزولی ترانزیت و لزوم شناسایی گلوگاه های تخلیه و بارگیری کالا
- شاه کلید گشودن قفل ترانزیت کشور چیست؟
- مزیت های راه آهن های برقی نسبت به خودروهای برقی
- غفلت بزرگ در بنادر شمالی؛ ضعف در خدمات ترانزیتی
- زیرساخت ها و امکانات حمل و نقلی بنادر شمالی ایران کامل نیست
- کدام خطوط ریلی ناقص به شرکت راه آهن تحویل داده شد؟
- برای تغییر ساختار راه آهن با بخش خصوصی مشورت نشد
- تامین منافع ملی کشور با استراتژی خطوط ترانزیتی چندگانه انعطاف پذیر
- دلیل عدم موفقیت برقی سازی خطوط ریلی پس از چند دهه
- ثمرات راه اندازی و احیای خط آهن جلفا
- یک پیشنهاد برای رفع نیاز ناوگان ریلی
- تقویت صنایع ریلی داخلی با ورود خارجی ها
- 7 مشکل برقی سازی خطوط ریلی در کشور
- اطلاعات واقعی از نیمه یدک های موجود در کشور موجود نیست
- یک پیشنهاد در مورد ساخت فاز سوم آزاد راه تهران- شمال
- تداوم روند دریافت انعام اجباری از رانندگان در مراکز توزیع بار
- یک پرسش از متولیان راه های کشور
آخرین عناوین
- یک پیشنهاد به وزارت راه: از کاربران جاده ها هزینه نگهداری اخذ شود
- ساخت فرودگاه در شهرهای کوچک؛ درخواستی جدی یا شوخی سیاسی؟
- تکمیل حلقه ترانزیتی ایران و قزاقستان، چگونه؟
- بهره مندی از شرکت های دانش بنیان برای جلوگیری از سرقت در جاده ها
- فعالیت کریدور شمال جنوب مشروط به وجود راه آهن رشت آستارا نیست
- کارشناسان: بودجه محدود بخش ریلی درست هزینه شود
- راه آهن جاده نیست که هر شرکت چند لکوموتیو بخرد و در آن براند
- حمل 500 میلیون تن کالا بر دوش خودمالکان بود یا شرکت های حمل و نقل؟
- تکلیف دریافت انبارداری در کرایه کل مندرج در بارنامه را معلوم کنید
- عملکرد جزیره ای 14 دستگاه سیاستگذار در امور دریا
- رویکردهایی که موجب ضعیف شدن حمل و نقل ریلی شد
- پیشنهاد قابل توجه یک شهروند برای کاهش بار ترافیکی تهران
- ساخت راه آهن میانه - بستان آباد - تبریز چقدر توجیه اقتصادی دارد؟
- سیر نزولی ترانزیت و لزوم شناسایی گلوگاه های تخلیه و بارگیری کالا
- شاه کلید گشودن قفل ترانزیت کشور چیست؟
- مزیت های راه آهن های برقی نسبت به خودروهای برقی
- غفلت بزرگ در بنادر شمالی؛ ضعف در خدمات ترانزیتی
- زیرساخت ها و امکانات حمل و نقلی بنادر شمالی ایران کامل نیست
- کدام خطوط ریلی ناقص به شرکت راه آهن تحویل داده شد؟
- برای تغییر ساختار راه آهن با بخش خصوصی مشورت نشد
- تامین منافع ملی کشور با استراتژی خطوط ترانزیتی چندگانه انعطاف پذیر
- دلیل عدم موفقیت برقی سازی خطوط ریلی پس از چند دهه
- ثمرات راه اندازی و احیای خط آهن جلفا
- یک پیشنهاد برای رفع نیاز ناوگان ریلی
- تقویت صنایع ریلی داخلی با ورود خارجی ها
- 7 مشکل برقی سازی خطوط ریلی در کشور
- اطلاعات واقعی از نیمه یدک های موجود در کشور موجود نیست
- یک پیشنهاد در مورد ساخت فاز سوم آزاد راه تهران- شمال
- تداوم روند دریافت انعام اجباری از رانندگان در مراکز توزیع بار
- یک پرسش از متولیان راه های کشور
پربازدیدترین
- یک پیشنهاد در مورد ساخت فاز سوم آزاد راه تهران- شمال
- راه آهن جاده نیست که هر شرکت چند لکوموتیو بخرد و در آن براند
- اطلاعات واقعی از نیمه یدک های موجود در کشور موجود نیست
- ساخت راه آهن میانه - بستان آباد - تبریز چقدر توجیه اقتصادی دارد؟
- 7 مشکل برقی سازی خطوط ریلی در کشور
- حمل 500 میلیون تن کالا بر دوش خودمالکان بود یا شرکت های حمل و نقل؟
- کدام خطوط ریلی ناقص به شرکت راه آهن تحویل داده شد؟
- فعالیت کریدور شمال جنوب مشروط به وجود راه آهن رشت آستارا نیست
- برای تغییر ساختار راه آهن با بخش خصوصی مشورت نشد
- شاه کلید گشودن قفل ترانزیت کشور چیست؟
- ثمرات راه اندازی و احیای خط آهن جلفا
- رویکردهایی که موجب ضعیف شدن حمل و نقل ریلی شد
- تکمیل حلقه ترانزیتی ایران و قزاقستان، چگونه؟
- یک پیشنهاد برای رفع نیاز ناوگان ریلی
- غفلت بزرگ در بنادر شمالی؛ ضعف در خدمات ترانزیتی
- تقویت صنایع ریلی داخلی با ورود خارجی ها
- یک پرسش از متولیان راه های کشور
- ساخت فرودگاه در شهرهای کوچک؛ درخواستی جدی یا شوخی سیاسی؟
- تداوم روند دریافت انعام اجباری از رانندگان در مراکز توزیع بار
- پیشنهاد قابل توجه یک شهروند برای کاهش بار ترافیکی تهران
- بهره مندی از شرکت های دانش بنیان برای جلوگیری از سرقت در جاده ها
- کارشناسان: بودجه محدود بخش ریلی درست هزینه شود
- یک پیشنهاد به وزارت راه: از کاربران جاده ها هزینه نگهداری اخذ شود
- تامین منافع ملی کشور با استراتژی خطوط ترانزیتی چندگانه انعطاف پذیر
- مزیت های راه آهن های برقی نسبت به خودروهای برقی
- تکلیف دریافت انبارداری در کرایه کل مندرج در بارنامه را معلوم کنید
- دلیل عدم موفقیت برقی سازی خطوط ریلی پس از چند دهه
- زیرساخت ها و امکانات حمل و نقلی بنادر شمالی ایران کامل نیست
- سیر نزولی ترانزیت و لزوم شناسایی گلوگاه های تخلیه و بارگیری کالا
- عملکرد جزیره ای 14 دستگاه سیاستگذار در امور دریا
پربحث ترین ها
- یک پیشنهاد به وزارت راه: از کاربران جاده ها هزینه نگهداری اخذ شود
- ساخت فرودگاه در شهرهای کوچک؛ درخواستی جدی یا شوخی سیاسی؟
- تکمیل حلقه ترانزیتی ایران و قزاقستان، چگونه؟
- بهره مندی از شرکت های دانش بنیان برای جلوگیری از سرقت در جاده ها
- فعالیت کریدور شمال جنوب مشروط به وجود راه آهن رشت آستارا نیست
- کارشناسان: بودجه محدود بخش ریلی درست هزینه شود
- راه آهن جاده نیست که هر شرکت چند لکوموتیو بخرد و در آن براند
- حمل 500 میلیون تن کالا بر دوش خودمالکان بود یا شرکت های حمل و نقل؟
- تکلیف دریافت انبارداری در کرایه کل مندرج در بارنامه را معلوم کنید
- عملکرد جزیره ای 14 دستگاه سیاستگذار در امور دریا
- رویکردهایی که موجب ضعیف شدن حمل و نقل ریلی شد
- پیشنهاد قابل توجه یک شهروند برای کاهش بار ترافیکی تهران
- ساخت راه آهن میانه - بستان آباد - تبریز چقدر توجیه اقتصادی دارد؟
- سیر نزولی ترانزیت و لزوم شناسایی گلوگاه های تخلیه و بارگیری کالا
- شاه کلید گشودن قفل ترانزیت کشور چیست؟
- مزیت های راه آهن های برقی نسبت به خودروهای برقی
- غفلت بزرگ در بنادر شمالی؛ ضعف در خدمات ترانزیتی
- زیرساخت ها و امکانات حمل و نقلی بنادر شمالی ایران کامل نیست
- کدام خطوط ریلی ناقص به شرکت راه آهن تحویل داده شد؟
- برای تغییر ساختار راه آهن با بخش خصوصی مشورت نشد
- تامین منافع ملی کشور با استراتژی خطوط ترانزیتی چندگانه انعطاف پذیر
- دلیل عدم موفقیت برقی سازی خطوط ریلی پس از چند دهه
- ثمرات راه اندازی و احیای خط آهن جلفا
- یک پیشنهاد برای رفع نیاز ناوگان ریلی
- تقویت صنایع ریلی داخلی با ورود خارجی ها
- 7 مشکل برقی سازی خطوط ریلی در کشور
- اطلاعات واقعی از نیمه یدک های موجود در کشور موجود نیست
- یک پیشنهاد در مورد ساخت فاز سوم آزاد راه تهران- شمال
- تداوم روند دریافت انعام اجباری از رانندگان در مراکز توزیع بار
- یک پرسش از متولیان راه های کشور
اخبار برگزیده نظرهای کاربران بر خبرها
-
◄ یک پیشنهاد به وزارت راه: از کاربران جاده ها هزینه نگهداری اخذ شود
لازم است وزارت راه و شهرسازی شرایط کاری و مالی را متحول کند و لایحه قانونی بدهد تا از استفاده کنندگان از جاده ها عوارض…
-
◄ ساخت فرودگاه در شهرهای کوچک؛ درخواستی جدی یا شوخی سیاسی؟
در بیش از 40 درصد فرودگاههای ما پروازی صورت نمیگیرد و متاسفانه فرودگاهها بر اساس تقاضا ساخته نمی شود.
-
◄ تکمیل حلقه ترانزیتی ایران و قزاقستان، چگونه؟
قزاقستان و ایران می توانند شرکای ترانزیتی بسیار خوبی برای یکدیگر باشند.
-
◄ بهره مندی از شرکت های دانش بنیان برای جلوگیری از سرقت در جاده ها
یکی از روش های جلوگیری از سرقت بار کامیون ها، می تواند تولید پوشش های ضد سرقت برای پوشاندن بار کامیون ها توسط شرکت…
-
◄ فعالیت کریدور شمال جنوب مشروط به وجود راه آهن رشت آستارا نیست
فعالیت کریدور شمال جنوب مشروط به وجود راه آهن رشت آستارا و تمام ریلی بودن کریدور نیست.
-
کارشناسان: بودجه محدود بخش ریلی درست هزینه شود
به جای لفاظی و تمسک به شعارهای بی فایده، بودجه محدود موجود را برای این خط ترانزیتی و دیگر خطوط ترانزیتی صرف کرد.
-
راه آهن جاده نیست که هر شرکت چند لکوموتیو بخرد و در آن براند
در حالی که برخی کارشناسان پیشنهاد می دهند صنایع بزرگی چون فولاد سازان به حوزه خرید کشنده های ریلی وارد شده و عملیات…
-
حمل 500 میلیون تن کالا بر دوش خودمالکان بود یا شرکت های حمل و نقل؟
بخشی از اظهارات هفته گذشته معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در مورد وضعیت حمل و نقل جاده ای کالا با واکنش رانندگان…
-
درخواست یک راننده کامیوندار از مسئولان مرتبط:
تکلیف دریافت انبارداری در کرایه کل مندرج در بارنامه را معلوم کنید
تقاضا دارم با توجه به ابهام پیش آمده در دریافت مبالغی بیرون از بارنامه در این درخواست جنابعالی، به صورت شفاف تکلیف…
-
عملکرد جزیره ای 14 دستگاه سیاستگذار در امور دریا
در مطالعه نگاشت نهادی سازمان های درگیر با دریا، مشخص شده است در بخش های مختلف، نزدیک 14 دستگاه در حوزه های مختلف…
وضعیت آب و هوا
- {{ cityFields.city }} {{ cityFields.data.main.temp_min }} {{ cityFields.data.main.temp_max }}