
◄ پیشنهاد ساخت راه آهن بافق مشهد از طریق تهاتر نفت
چرا در پروژه های همچون راه آهن بافق سرخس و راه آهن چابهار مشهد، از روش تهاتر نفتی استفاده نشده و بحث استفاده از سرمایه گذاری خارجی مطرح می شود.
عناوین مهم
- چرا خرید لوکوموتیو خارجی از داخلی برای راه آهن جذاب تر است؟
- اتوبوس های بین شهری؛ بخشی از لجستیک صنعت گردشگری
- پرداخت کمیسیون شرکت های حمل و نقل با صاحب کالا است نه رانندگان کامیون
- فرسوده سواران؛ قربانی اصلی واردات کامیون های دست دوم خارجی
- مترو پرند و اسلامشهر؛ علاج سرطان آلودگی و ترافیک تهران
- تغییر در مدیریت راهبردی خطوط راه آهن؛ ضرورتی فراموش شده
- مترو؛ نیاز شهرک های حاشیه تهران
- زنگ خطر کمبود راننده کامیون و اتوبوس/ حمل و نقل جاده ای در معرض نابودی؟
- چرا اتوبان تهران کرج قفل می شود؟/ بزرگراه دو طبقه کرج چاره کار نیست
- حقوق رانندگان اتوبوس و کامیون باید ماهانه ۲۵ میلیون تومان باشد
- جای خالی قطارهای دو طبقه در حمل و نقل ریلی مسافری ایران
- جاده های خراب اصفهان در شان مردم این استان نیست
- مترو، تنها راه حل موثر برای حل بحران ترافیک/ تهران راهی جز ۲ یا ۳ طبقه شدن ندارد
- کاهش اقبال عمومی به اتوبوس بین شهری/ حمل و نقل عمومی مسافری به پایان خط رسیده؟
- پیمانکاران مقصر ایجاد محدودیت در تردد از آزادراه تهران ساوه هستند؟
- هزاران طرح نیمه تمام تبدیل به چاهی برای بلع بودجه کشور شده اند
- نقش راه آهن در توسعه امنیت و توسعه پایدار
- احداث خطوط ریلی سریع السیر منطقی نیست
- چرا نباید میزان سرمایه گذاری در بنادر امارات با بنادر ایران مقایسه شود؟
- پاسخگویی در مورد توجیه اقتصادی توسعه خطوط ریلی وجود ندارد
- هدف از ساخت راه آهن باید تسهیل تجارت و ترانزیت باشد نه چیز دیگر
- چند دلیل برای عدم امکان برقی سازی قطار تهران مشهد
- افزایش چشمگیر هزینه نگهداری خطوط ریلی همزمان با بالا رفتن قیمت ارز
- اغراق دولتمردان در موضوع درآمدهای حاصل از ترانزیت
- آیا ساخت آزادراه چابهار مشهد نیمه شرقی کشور را احیا می کند؟
- سراب کاهش قیمت کامیون/ طرح کلید به کلید وعده سرخرمن بود
- روند خطرناک افتتاح ناقص پروژه ها به کجا ختم می شود؟
- هواپیماهای ATR را گران خریدیم؟
- قطار، گزینه اول انتخاب مردم در برنامه ریزی سفر نیست
- بی توجهی به تشخیص ضرورت و منابع مالی ساخت خطوط ریلی جدید
- برقی سازی راه آهن تهران مشهد یا احداث راه آهن سریع السیر در این مسیر؟
- آیا ترابری ترانزیتی جاده ای به معنای دادن یارانه به بیگانگان است؟
- راه آهن زاهدان سرخس رقیب راه آهن بافق مشهد نیست
- معمای حل ناشدنی اضافه تناژ ناوگان باری و حمل بار توسط ناوگان مسافری
- یک راهکار برای افزایش قیمت سوخت بدون بار تورمی
- سرمایه گذاری بخش خصوصی در خرید ناوگان کشش ؛شرط لازم یا کافی؟
- ایران محکوم به تکمیل طرح های ترانزیتی داخلی است
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- ایران و اهمیت استفاده از رودخانه ولگا - دن برای رسیدن به دریای سیاه
- معادله حل ناشدنی افتتاح خطوط جدید مترو و کمبود قطار
- یک کارشناس: مردم با طناب دولت به چاه پروژه های عمرانی وارد نمی شوند
- بومی سازی تکنولوژی قطارهای پرسرعت یا ساخت هواپیمای مسافربری؟
آخرین عناوین
- پیشنهاد ساخت راه آهن بافق مشهد از طریق تهاتر نفت
- چرا تکمیل آزادراه تهران شمال در اولویت نیست؟/ جای خالی عدالت اجتماعی
- جزئیات راه آهن فارو - افغان/ رفع نیاز ازبکستان به مسیرهای ترانزیتی ایران
- رانندگان کامیون خاور نصف کرایه را کمیسیون می دهند
- چرا خرید لوکوموتیو خارجی از داخلی برای راه آهن جذاب تر است؟
- اتوبوس های بین شهری؛ بخشی از لجستیک صنعت گردشگری
- پرداخت کمیسیون شرکت های حمل و نقل با صاحب کالا است نه رانندگان کامیون
- فرسوده سواران؛ قربانی اصلی واردات کامیون های دست دوم خارجی
- مترو پرند و اسلامشهر؛ علاج سرطان آلودگی و ترافیک تهران
- تغییر در مدیریت راهبردی خطوط راه آهن؛ ضرورتی فراموش شده
- مترو؛ نیاز شهرک های حاشیه تهران
- زنگ خطر کمبود راننده کامیون و اتوبوس/ حمل و نقل جاده ای در معرض نابودی؟
- چرا اتوبان تهران کرج قفل می شود؟/ بزرگراه دو طبقه کرج چاره کار نیست
- حقوق رانندگان اتوبوس و کامیون باید ماهانه ۲۵ میلیون تومان باشد
- جای خالی قطارهای دو طبقه در حمل و نقل ریلی مسافری ایران
- جاده های خراب اصفهان در شان مردم این استان نیست
- مترو، تنها راه حل موثر برای حل بحران ترافیک/ تهران راهی جز ۲ یا ۳ طبقه شدن ندارد
- کاهش اقبال عمومی به اتوبوس بین شهری/ حمل و نقل عمومی مسافری به پایان خط رسیده؟
- پیمانکاران مقصر ایجاد محدودیت در تردد از آزادراه تهران ساوه هستند؟
- هزاران طرح نیمه تمام تبدیل به چاهی برای بلع بودجه کشور شده اند
- نقش راه آهن در توسعه امنیت و توسعه پایدار
- احداث خطوط ریلی سریع السیر منطقی نیست
- چرا نباید میزان سرمایه گذاری در بنادر امارات با بنادر ایران مقایسه شود؟
- پاسخگویی در مورد توجیه اقتصادی توسعه خطوط ریلی وجود ندارد
- هدف از ساخت راه آهن باید تسهیل تجارت و ترانزیت باشد نه چیز دیگر
- چند دلیل برای عدم امکان برقی سازی قطار تهران مشهد
- افزایش چشمگیر هزینه نگهداری خطوط ریلی همزمان با بالا رفتن قیمت ارز
- اغراق دولتمردان در موضوع درآمدهای حاصل از ترانزیت
- آیا ساخت آزادراه چابهار مشهد نیمه شرقی کشور را احیا می کند؟
- سراب کاهش قیمت کامیون/ طرح کلید به کلید وعده سرخرمن بود
پربازدیدترین
- رانندگان کامیون خاور نصف کرایه را کمیسیون می دهند
- پرداخت کمیسیون شرکت های حمل و نقل با صاحب کالا است نه رانندگان کامیون
- فرسوده سواران؛ قربانی اصلی واردات کامیون های دست دوم خارجی
- چرا خرید لوکوموتیو خارجی از داخلی برای راه آهن جذاب تر است؟
- مترو پرند و اسلامشهر؛ علاج سرطان آلودگی و ترافیک تهران
- چرا تکمیل آزادراه تهران شمال در اولویت نیست؟/ جای خالی عدالت اجتماعی
- جزئیات راه آهن فارو - افغان/ رفع نیاز ازبکستان به مسیرهای ترانزیتی ایران
- پیشنهاد ساخت راه آهن بافق مشهد از طریق تهاتر نفت
- اتوبوس های بین شهری؛ بخشی از لجستیک صنعت گردشگری
- زنگ خطر کمبود راننده کامیون و اتوبوس/ حمل و نقل جاده ای در معرض نابودی؟
- چرا اتوبان تهران کرج قفل می شود؟/ بزرگراه دو طبقه کرج چاره کار نیست
- جاده های خراب اصفهان در شان مردم این استان نیست
- رانندگان کامیون خاور نصف کرایه را کمیسیون می دهند
- کاهش اقبال عمومی به اتوبوس بین شهری/ حمل و نقل عمومی مسافری به پایان خط رسیده؟
- پیمانکاران مقصر ایجاد محدودیت در تردد از آزادراه تهران ساوه هستند؟
- پرداخت کمیسیون شرکت های حمل و نقل با صاحب کالا است نه رانندگان کامیون
- جای خالی قطارهای دو طبقه در حمل و نقل ریلی مسافری ایران
- فرسوده سواران؛ قربانی اصلی واردات کامیون های دست دوم خارجی
- چرا خرید لوکوموتیو خارجی از داخلی برای راه آهن جذاب تر است؟
- مترو، تنها راه حل موثر برای حل بحران ترافیک/ تهران راهی جز ۲ یا ۳ طبقه شدن ندارد
- ایران و اهمیت استفاده از رودخانه ولگا - دن برای رسیدن به دریای سیاه
- احداث خطوط ریلی سریع السیر منطقی نیست
- حقوق رانندگان اتوبوس و کامیون باید ماهانه ۲۵ میلیون تومان باشد
- برقی سازی راه آهن تهران مشهد یا احداث راه آهن سریع السیر در این مسیر؟
- هزاران طرح نیمه تمام تبدیل به چاهی برای بلع بودجه کشور شده اند
- آیا ساخت آزادراه چابهار مشهد نیمه شرقی کشور را احیا می کند؟
- هواپیماهای ATR را گران خریدیم؟
- چند دلیل برای عدم امکان برقی سازی قطار تهران مشهد
- مترو پرند و اسلامشهر؛ علاج سرطان آلودگی و ترافیک تهران
- چرا تکمیل آزادراه تهران شمال در اولویت نیست؟/ جای خالی عدالت اجتماعی
- تکمیل راه آهن چابهار - زاهدان - سرخس چگونه به توسعه سواحل مکران کمک می کند؟
- نقش راه آهن در توسعه امنیت و توسعه پایدار
- سراب کاهش قیمت کامیون/ طرح کلید به کلید وعده سرخرمن بود
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- معادله حل ناشدنی افتتاح خطوط جدید مترو و کمبود قطار
- بومی سازی تکنولوژی قطارهای پرسرعت یا ساخت هواپیمای مسافربری؟
- پیش بینی تاثیر مثبت راه آهن زاهدان مشهد در توسعه اقتصادی منطقه
- سرمایه گذاری بخش خصوصی در خرید ناوگان کشش ؛شرط لازم یا کافی؟
- پاسخگویی در مورد توجیه اقتصادی توسعه خطوط ریلی وجود ندارد
پربحث ترین ها
- پیشنهاد ساخت راه آهن بافق مشهد از طریق تهاتر نفت
- چرا تکمیل آزادراه تهران شمال در اولویت نیست؟/ جای خالی عدالت اجتماعی
- جزئیات راه آهن فارو - افغان/ رفع نیاز ازبکستان به مسیرهای ترانزیتی ایران
- رانندگان کامیون خاور نصف کرایه را کمیسیون می دهند
- چرا خرید لوکوموتیو خارجی از داخلی برای راه آهن جذاب تر است؟
- اتوبوس های بین شهری؛ بخشی از لجستیک صنعت گردشگری
- پرداخت کمیسیون شرکت های حمل و نقل با صاحب کالا است نه رانندگان کامیون
- فرسوده سواران؛ قربانی اصلی واردات کامیون های دست دوم خارجی
- مترو پرند و اسلامشهر؛ علاج سرطان آلودگی و ترافیک تهران
- پیشنهاد ساخت راه آهن بافق مشهد از طریق تهاتر نفت
- چرا تکمیل آزادراه تهران شمال در اولویت نیست؟/ جای خالی عدالت اجتماعی
- جزئیات راه آهن فارو - افغان/ رفع نیاز ازبکستان به مسیرهای ترانزیتی ایران
- رانندگان کامیون خاور نصف کرایه را کمیسیون می دهند
- چرا خرید لوکوموتیو خارجی از داخلی برای راه آهن جذاب تر است؟
- اتوبوس های بین شهری؛ بخشی از لجستیک صنعت گردشگری
- پرداخت کمیسیون شرکت های حمل و نقل با صاحب کالا است نه رانندگان کامیون
- فرسوده سواران؛ قربانی اصلی واردات کامیون های دست دوم خارجی
- مترو پرند و اسلامشهر؛ علاج سرطان آلودگی و ترافیک تهران
- تغییر در مدیریت راهبردی خطوط راه آهن؛ ضرورتی فراموش شده
- مترو؛ نیاز شهرک های حاشیه تهران
- زنگ خطر کمبود راننده کامیون و اتوبوس/ حمل و نقل جاده ای در معرض نابودی؟
- چرا اتوبان تهران کرج قفل می شود؟/ بزرگراه دو طبقه کرج چاره کار نیست
- حقوق رانندگان اتوبوس و کامیون باید ماهانه ۲۵ میلیون تومان باشد
- جای خالی قطارهای دو طبقه در حمل و نقل ریلی مسافری ایران
- جاده های خراب اصفهان در شان مردم این استان نیست
- مترو، تنها راه حل موثر برای حل بحران ترافیک/ تهران راهی جز ۲ یا ۳ طبقه شدن ندارد
- کاهش اقبال عمومی به اتوبوس بین شهری/ حمل و نقل عمومی مسافری به پایان خط رسیده؟
- پیمانکاران مقصر ایجاد محدودیت در تردد از آزادراه تهران ساوه هستند؟
- هزاران طرح نیمه تمام تبدیل به چاهی برای بلع بودجه کشور شده اند
- نقش راه آهن در توسعه امنیت و توسعه پایدار
- احداث خطوط ریلی سریع السیر منطقی نیست
- چرا نباید میزان سرمایه گذاری در بنادر امارات با بنادر ایران مقایسه شود؟
- پاسخگویی در مورد توجیه اقتصادی توسعه خطوط ریلی وجود ندارد
- هدف از ساخت راه آهن باید تسهیل تجارت و ترانزیت باشد نه چیز دیگر
- چند دلیل برای عدم امکان برقی سازی قطار تهران مشهد
- افزایش چشمگیر هزینه نگهداری خطوط ریلی همزمان با بالا رفتن قیمت ارز
- اغراق دولتمردان در موضوع درآمدهای حاصل از ترانزیت
- آیا ساخت آزادراه چابهار مشهد نیمه شرقی کشور را احیا می کند؟
- سراب کاهش قیمت کامیون/ طرح کلید به کلید وعده سرخرمن بود
اخبار برگزیده نظرهای کاربران بر خبرها
-
◄ پیشنهاد ساخت راه آهن بافق مشهد از طریق تهاتر نفت
چرا در پروژه های همچون راه آهن بافق سرخس و راه آهن چابهار مشهد، از روش تهاتر نفتی استفاده نشده و بحث استفاده از سرمایه…
-
◄ چرا تکمیل آزادراه تهران شمال در اولویت نیست؟/ جای خالی عدالت اجتماعی
شماری از کارشناسان معتقدند در شرایط فعلی اقتصادی کشور که کمبود منابع مالی شدت یافته است، صرف هزینه برای تکمیل آزادراه…
-
◄ جزئیات راه آهن فارو - افغان/ رفع نیاز ازبکستان به مسیرهای ترانزیتی ایران
این مسیر در راستای شمالی جنوبی بوده و موجب تنوع دسترسی آسیای میانه به جنوب می شود و نیاز ازبکستان به ایران را کاهش می د…
-
◄ رانندگان کامیون خاور نصف کرایه را کمیسیون می دهند
برای مثال اگر حمل کالا به کامیون خاور در یک مسیر 4 میلیون تومان باشد حدود یک میلیون و 800 تا 2 میلیون کمیسیون پرداخت…
-
◄ چرا خرید لوکوموتیو خارجی از داخلی برای راه آهن جذاب تر است؟
کشور برای واردات لوکوموتیو های دست دوم هزینه می دهد.
-
اتوبوس های بین شهری؛ بخشی از لجستیک صنعت گردشگری
جابجایی مسافر با اتوبوس های بین شهری باید به عنوان بخشی از لجستیک صنعت گردشگری تعریف شود.
-
پرداخت کمیسیون شرکت های حمل و نقل با صاحب کالا است نه رانندگان کامیون
آنچه مغفول مانده و لباس قانون را پشت رو به تن کامیونداران نموده اند این است که صاحبان کالا به باب هشتم قانون تجارت…
-
فرسوده سواران؛ قربانی اصلی واردات کامیون های دست دوم خارجی
رانندگانی که نسبت به واردات کامیون دست دوم خارجی اقدام کرده اند، با وام یا لیزینگ این کار را انجام داده اند و تا چندین…
-
مترو پرند و اسلامشهر؛ علاج سرطان آلودگی و ترافیک تهران
ضروری است متروی پرند بالاخره امسال افتتاح شود و متروی اسلامشهر نهایتا سال بعد تا میدان نماز به بهره برداری برسد.
-
تغییر در مدیریت راهبردی خطوط راه آهن؛ ضرورتی فراموش شده
انتظار است در مدیریت راهبردی خطوط راه آهن عمیقا تجدید نظر گردد.