| کد خبر: 185819 |

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس:

◄ آزاد راه شیراز – اصفهان به بزرگراه حسینی‌الهاشمی اتصال می یابد

در واقع این قطعه ۸ آزاد راه شیراز-اصفهان بخشی از آزاد راه در دست مطالعه شیراز – بوشهر نیز محسوب می شود که مطالعات آن جهت عملیاتی شدن در دست اقدام است.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: انتهای آزاد راه شیراز – اصفهان که منتهی به بزرگراه شیراز – سپیدان است برای انتقال ترافیک و کاهش مشکلات ناشی از ازدحام ترافیک به بزرگراه حسینی‌الهاشمی و کمربندی غربی شیراز به طول ۱۲ تا ۱۴ کیلومتر اتصال می‌یابد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور اظهار داشت: آزاد راه شیراز – اصفهان به طول ۲۲۵ کیلومتر و در هفت قطعه در دست اجرا می باشد که مراحل پایانی اش را می گذراند.

وی خاطر نشان ساخت: با توجه به انتهای آزاد راه شیراز – اصفهان که به بزرگراه شیراز- سپیدان  (بین منطقه گویم و قلات ) منتهی می شود و این محور جوابگوی این حجم از ترافیک نیست، با توافقی که بین معاونت آزاد راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و شرکت جهاد نصر فارس انجام شده ، قطعه ۸ آزاد راه شیراز – اصفهان از بالا دست شهرک گلستان به بزرگراه حسینی الهاشمی و کمربندی غربی اتصال و به زودی عملیات اجرایی احداث این قطعه از آزاد راه شروع خواهد شد.

تکاور تصریح کرد: در واقع این قطعه ۸ آزاد راه شیراز-اصفهان بخشی از آزاد راه در دست مطالعه شیراز – بوشهر نیز محسوب می شود که مطالعات آن جهت عملیاتی شدن در دست اقدام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس نیز افزود: این قطعه از آزادراه نیز همزمان و هماهنگ با بقیه قطعات آزادراه شیراز – اصفهان افتتاح خواهد رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.