| کد خبر: 147879 |

◄ با صدورحکمی از سوی وزیر کشور، استاندار، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قزوین شد

تین نیوز

- استاندار جدید قزوین با حکم وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز از قزوین، با صدورحکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین منصوب شد. 

در بخشی از این حکم آمده است :به استناد بند هشت مصوبات یکصد و هفدهمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین منصوب می‌شوید. ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های عضو و مرتبط استانی ، اجرای برنامه‌های مبارزه همه جانبه با مواد مخدر بر اساس سیاست‌های ابلاغی، نظارت جدی بر اجرای فعالیت‌های پیش‌گیرانه به‌منظور جلوگیری از گسترش و توسعه آسیب‌های اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر و اجرای راهکارهای درمان برای کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی و اشتغال‌زایی معتادان بهبود یافته در قالب سیاست‌های کلی نظام و سایر برنامه‌های ابلاغی از سوی دبیرخانه از جمله اموری است که انتظار دارم با برنامه‌ریزی دقیق، کارآمد،هدفمند و مبتنی بر اصول، نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمائید.

در بخش پایانی این حکم آمده است: توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.