| کد خبر: 270246 |

ضرب‌ الاجل دادستان برای تکمیل مجموعه خدماتی عوارضی زنجان قزوین

دادستان زنجان گفت: باید ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام شود تا مسافران از این مجموعه استفاده کنند.

تین نیوز

دادستان زنجان گفت: باید ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام شود تا مسافران از این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، بهروز عباسی، با حضور سرزده در مراکز خدمات دهی آزاد راه زنجان – قزوین و زنجان -تبریز، ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافرین نوروزی اظهار کرد: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در برخی حوزه ها وجود داشت که بلافاصله به مسئولان این مجموعه در راستای رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب تر به مسافرین تذکراتی داده شد.

دادستان زنجان در این بازدید که از بخش های مختلف مراکز خدمات رسان به مسافرین نوروزی انجام شد، به مدیر عامل شهرک های صنعتی استان دستور داد ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام کنند تا مسافران از این مجموعه بهره ببرند.وی اظهار کرد: سرکشی از این واحدها در طول ایام سال به ویژه ایام تعطیلات با جدیت انجام می شود.

عباسی تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ همجواری با استان های مسافر پذیر شاهد تردد قابل توجهی از مسافران از این عوارضی است که نظارت مستمر بر مراکز خدمات رسان موجبات جلب رضایت هموطنان را فراهم خواهد کرد.

وی همچنین به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دستور داد تا نسبت به رفع برخی ایرادات و معایب در این دو عوارضی اقدامات لازم با فوریت اقدام کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    باسلام وتشکر وسپاسگزاری از دادستان محترم زنجان که نسبت به تکمیل مجتمع رفاهی که هرآنچه درتعهدات بهره بردار درقراردادوجود دارددستورات لازم را فرمودند انشالله که دادستان محترم کرمانشاه هم نسبت به پیگیری وتکمیل مجتمع های رفاهی اسلام آباد غرب وصحنه به مدیریت کل محترم راهداری وحمل ونقل جاده ای کرمانشاه دستور دهند که مجتمع های رفاهی که تبدبل به نمایشگاه وپارکینگ تانکر شده اند تغییر کاربری دهند وبه محتمع رفاهی کامل همچون مجتمع رفاهی میلاد در خواجه تبریز و مجتمع رفاهی نور درنیستانک نایین اردستان به حمام خوابگاه فروشگاه سوغات و صنایع دستی وکامل تبدیل گردد چرا که محور کنگاور قصرشیرین خسروی محورترانزیتی وبسبار پردرد است وخدمات رفاهی های استان کرمانشاه فقط پمپ گازوییل هستند واز خدمات خبری نیست انشالله مدیرکل محترم راهداری کرمانشاه نسبت به پیگیری جدی از بهره برداران با جدیت مطالبه نمایند.تشکر وسپاس از دادستان های کل استانهایی که پیگیر مشکلات جاده ومسافران هستند.