| کد خبر: 270797 |

بیمه تاکسیرانان غیرفعال قزوینی قطع می شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از لغو بیمه رانندگان غیرفعال ناوگان تاکسیرانی قزوین و جایگزینی بیمه تاکسیرانان فعال به جای آنان خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از لغو بیمه رانندگان غیرفعال ناوگان تاکسیرانی قزوین و جایگزینی بیمه تاکسیرانان فعال به جای آنان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمدرضا وثوق نیا از شناسایی رانندگان غیرفعال ناوگان تاکسیرانی قزوین خبر داد و اظهار کرد: به این ترتیب بیمه تاکسی رانان غیرفعال شهرداری قزوین قطع شده و بیمه تاکسی ران های فعال جایگزین بیمه آنها می شود.

وثوق نیا افزود: در سال گذشته و همچنین سال جاری در راستای صیانت از بیت المال ساماندهی و انتظام بخشی به ناوگان تاکسیرانی و ایفای حقوق رانندگان فعال، تعدادی از رانندگان غیرفعال تاکسی که از مزایای شغل خود نظیر یارانه بیمه استفاده می کردند، توسط سازمان تاکسیرانی شناسایی و رانندگان فعال جایگزین آنان شدند.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح و خروج این گونه رانندگان از ناوگان و زمینه های جایگزینی افراد واجد شرایط به جای آنان فراهم شده و بر همین اساس از تاکسیرانانی که دارای مجوز معتبر و سابقۀ فعالیت بیش از پنج سال تحت نظارت سازمان هستند، دعوت به عمل می آید جهت برقراری بیمه به واحد اجرایی سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

وثوق نیا در خاتمه یادآور شد: طرح شناسایی رانندگان غیرفعال همچنان در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد و از شهروندان و تاکسیرانان گرامی تقاضا داریم این گونه رانندگان را در صورت شناسایی به سازمان تاکسیرانی معرفی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.