| کد خبر: 270595 |

ترمیم جاده های روستایی قزوین نیازمند اعتبارات استانی است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: خط کشی، نصب علایم و لکه گیری مسیرهای روستایی با توجه به کمبود اعتبارات بر اساس اولویت ها انجام می شود و برای انجام تمام مسیرها نیازمند اعتبارات استانی هستیم.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: خط کشی، نصب علایم و لکه گیری مسیرهای روستایی با توجه به کمبود اعتبارات بر اساس اولویت ها انجام می شود و برای انجام تمام مسیرها نیازمند اعتبارات استانی هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فتاح آسیابی اظهار کرد: لکه گیری جاده روستایی قزوین - الموت به خصوص در منطقه کورانه به صورت مستمر درحال انجام است و سال گذشته از کیلومتر ۲۵ به بعد این اقدامات انجام شد که قرار است در سال جاری تا قبل از کیلومتر ۲۵ نیز عملیاتی شود.

آسیابی اضافه کرد: در جاده ضیاء آباد - نیکویه - آب ترش سال گذشته یک بخش هایی تحت روکش آسفالت قرار گرفت و طرح هایی نیز هم اکنون درحال اجرا است، اما در بیشتر مسیرها با توجه به کمبود اعتبارات استانی بر اساس اولویت ها اقدام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: عملیات راهداری جاده های صالی و فرعی استان بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد و تمامی اقدامتی مثل تعریض جاده جزو عملیات راهسازی بوده و از طریق شرکت متولی پیگیری می شود.

این مسوول بیان کرد: طول مسیر ضیاء آباد - نیکویه - خرمدشت ۵۷ کیلومتر است که ۹ کیلومتر آن سال گذشته تحت عملیات عمرانی قرار گرفت و برای مابقی آن نیز در طول سال جاری برنامه ریزی شده است.

آسیابی خاطرنشان کرد: برای بحث خط کشی مسیرهای فرعی از طریق اعتبارات استانی می توانیم دامنه خدمت رسانی را افزایش داده و برای شهروندان امکاناتی بهتری را فراهم سازیم.

گفتنی است، بیش از ۵ هزار کیلومتر از راه های استان قزوین مربوط به روستاها بوده که ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن آسفالت شده، ۸۰۰ کیلومتر نیازمند به بهسازی و روکش دارد و یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیازمند آسفالت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.